Recenze (220)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Pohodový film s ponurými chvilkami, které vás spíše rozněžní a donutí přemýšlet než rozesmutní. Tento film je milý, hodný, krásný a především má nejlepší soundtrack! Ano, našli bysme chyby (někdo kdo se považuje za znalce hudby a nezná Bowieho!!), ale podle mě líp vystihnout lásku na střední škole asi nemohli :))
Skins (2007) (seriál)
>>>PECKA! << http://www.youtube.com/watch?v=edE3cEhM0Mg
Proboha! (2008)
"2700 dolarů?" - "No, levná není"- "A bez Ježíška byste ji pustil za kolik?" Bill Maher, we love you!
Dylan Moran: Like, Totally (2006)
Bude se vám to líbit pokud nejste: 1. Vidlák z Austrálie, 2. Transková jeptiška z Ameriky 3. Němci toužící po dítěti.
Dexter (2006) (seriál)
Jen těžko můžu chápat jak může být seriál tak dokonale propracovaný, vtipný, zajímavý a neotřelý po tak dlouhé době, co jede. Opravdové veledílo! Geniální a nebezpečný! "Nemůžeš hrát na moje city. Já totiž žádné nemám." - Dexter Morgan
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Řekla jsem si, že ke všem seriálům, které si hodím do oblíbených napíšu, proč je mám ráda. Takovou moderní rodinku mám ráda protože..protože..no protože je to výtečně zpracovaný humoristický seriál se skvělými vtipy, příjemnými herci, podivným nepopsatelným šmrncem a postavami zajímavými natolik, že bych nad studováním jejich podivných povah a absurdních životů mohla strávit den (bohužel nemohla, povinnosti jsou povinnosti). Rozhodně nejradši mám homo páreček tátů a malou Lilly :)
Samotáři (2000)
Perfektní komedie(?). Už jen protože sdílím s Jakubem alias naprosto jedinečným a úžasným hercem Jiřím Macháčkem (obarveným na blond!) podobné názory. Já si taky myslím, že naše hymna je doost dobrá skladba a taky si myslím, že lidi u nás málo hulej. Dokonce mám podobnej názor na to, že když jste venku a volant máte vevnitř, tak se to auto prostě řídit nedá.
Hříšný tanec (1987)
Po sedmdesátém osmém shlédnutí musím svůj počet zvýšit na pět. Nejen protože mě snímek pořád baví a překvapuje, ale taky kvůli..kvůli všemu. Patrick Swayze ovládá tanec jako ďábel (úplně hříšně). Každý detail filmu je vlastně jedinečná záležitost dob minulých podložená zpěvnými úžasnými písničkami a závěr - ten úžasný konec s hříšným tancem a výskokem, písnička - prostě miluji, miluji ten film. No přiznejte se dámy, kdo by nechtěl zažít letní lásku se sexy rebelským tanečníkem?
Vyšší princip (1960)
Nádhera! Nádhera. Škoda jen Brejchové, nemám ji ráda.
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelní záznam)
Prohledávala jsem hodnocení a komentáře, nejvíc se zřejmě ujala hláška "Debil, blbeček.."a vy víte jak to pokračuje, kdo by to neznal. Mně osobně nejvíc dostal oběžník pana ředitele: Neplatí pro třídu 7.C. V 8.C již sedmý rok postrádáme třídní knihu... vidíte, už si toho všiml! Hrátky s českým jazykem a ojedinělá genialita díla, genialita nacházející se převážně jen v Cimrmanovských hrách. Ukázka patolízalství a "výtečného" učitelství. Víte jak mi říkali? Říkali mi Strašný Láďa!