Recenze (10)
Klub rváčů (1999)
Souhlasím s tím, že pro lidi s nižším IQ může být tento film inspirací pro rvačky a vandalismus. Jinak to ale byla super podívaná s překvapivým koncem a skvělým obsazením..
Mistr neznámého boje (1993)
Můj přítel tento film viděl asi sedmdesátkrát, podle něj se capoeiru naučil. mě se taky moc líbil, nikdo jiný než Dacascos by tam lépe nezazářil. Plný počet bodů
Nebezpečné hry 4 (2010)
Klasické americké drama. Film je to na pokoukání super, ale těch zápletek je tam na mě už moc. Jinak skvělé herecké obsazení.
Policajti na baterky (2003)
Výborná scéna se čmelákem!
Profesionálové (2009) (seriál)
Má to cenu vůbec komentovat?? Hnus, hnus, hnus!!!!! Koukám na slovenskou verzi, z téhle je mi blivno!
Profesionálové (2008) (seriál)
Podle toho co tady čtu koukám, že na slovensku se to moc nelíbí, ale já si myslím že je to o sto procent lepší než ta naše parodie na srandu! Já se dívám pravidelně a pravidelně umíráme doma smíchy. Luboš Kostelný je prostě geniální s tím svým opakováním, nevím kdo to vymyslel ale je to bomba. Skajka s tou svojí naivitou mě pravidelně dostává a stejně tak ostatní. Jen Miki mi tam trochu neladí, teprve si na něj zvykám, ale hrozně mi vadí že mu vůbec nerozumím co říká, snad se to časem poddá. u mě dobrý!
Simpsonovi (1989) (seriál)
Klasika...super seriál
Taxi 4 (2007)
Tu ženskou už jsem někde viděl....Já nikdy:D. Pro mě jsou všechny komedie Taxi nenahraditelné a tahle také. Myslím, že kromě četníků je taxi to nejlepší, co mohla Francie nabídnout. Mě se líbí.
Ulovit miliardáře (2009)
Nechutnost. nechápu, jak jsme mohli vyprodukovat něco tak strašného. Blbost, kterou nezachrání ani Tomáš Matonoha, kterého mám většinou ráda.
Ústav (2005)
První půlka filmu mě nadchla, za druhou dávám body dolů. Nudný scénář, nesmyslné zvraty a zdlouhavý děj. Marton Csokas jako Edgar se mi ale líbil.