Recenze (49)
Škola svádění (2006)
Jednoduché, ale zároveň super napracovane. Zbožňujem filmy tohto typu.
Komisař Rex - Konečná stanice Vídeň (1994) (epizoda)
Môj najoblubenejší seriál z detstva :)
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Naj naj najlepšia rozprávka, akú som kedy videl a tie piesne sú nádherne :) Pre mňa klasika 10/10
Můj táta je duch (1990)
Na tento film mám super spomienky :) kedysi to boli filmy a nie teraz!!!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Tak tento seriál som miloval. Úžasný seriál s výbornými hercami, ktorí vedeli dobre zabaviť aj v najhorších časoch. Žiaľ, teraz to už nemôžem povedať. Seriál veľmi klesol, najmä v terajšej 8 sérii. Ted už nie je takí, aký býval. Je úplne trápny. Barney robí vždy to isté, ale akosi to už nemá to čaro. Produkční sa to snažia napraviť, ale nijako im to neide. Hlášky sú už úplne trápne a staré z predošlých sérii. Nechápem, ako mohol taký coolový seriál až takto klesnúť. ''Moje hodnotenie je na predošle série''.
Miláčku, zmenšil jsem děti (1989)
Neviem čím to je, ale mne sa takéto filmy strašne páčia. 5*
Selena (1997)
Tak tento film si ma získal. Či Po hudobnej stránke, alebo hereckej. Bolo mi a aj je veľmi ľúto takej osobnosti ako bola Selena Quintanilla. Mladá krásna Latino-Americká speváčka, ktorá bola zavraždená jej fan-clubovou manažérkou. Možno, keby sa dožila bola by teraz ako: J.LO, Mariah Carey, či Gloria Estefan. Veľká škoda takej speváčky. :'(
Žába za všechny peníze (1955)
Tak tento ''animáček'' som si pozrel vďaka filmu Maska Junior. A Musím povedať, že to je fakt umelecké dielo. Piesne ako: ''Hello! ma baby'' alebo ''Please don't leave me when I'm gone'' sú jedinečne a príjemne zdobia celý film. U mňa 5.
Pan kritik (2014) (seriál)
Prva seria super, druha moze byt a tretia odpad.
The Mindy Project (2012) (seriál)
4* kvoli sexy Mindy :)