Recenze (49)
Cashback (2006)
Zvlastne, ze zle filmy tu maju vysoke hodnotenie.
Kapela (2018)
Jeden z najlepsich dokumentarnych filmov. vobec. Chcelo by to nejake pokracovanie :)
Žít se sebou (2019) (seriál)
Odpad!
Lucky Louie (2006) (seriál)
Po skvelom pilote som rozhodol pozriet si cely serial. Moje hodnotenie je asi take: Nuda, trapne, trapas, nuda, trapne, trapas.. Vysoke hodnotenie iba za to, ze sa tam nadava a cele je to skazene.
Pan kritik (2014) (seriál)
Prva seria super, druha moze byt a tretia odpad.
Probudím se zase včera (2014)
Nuda, nuda, nuda... stacilo vydrzat den bez ....... a dockal by sa dalsieho dna. Potencial to malo, ale uplne to zbabrali.
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
Tento serial mal skvely potencial, ale tvorcovia sa rozhodli, ze koncept serialu zmenia.
Zakladatel (2016)
Taketo filmy by sa tocit nemali. Reziseri z toho chceli spravit motivacny film typu: The pursuit of happyness a dalsie podobne snimky. Akoze ''Chod za svojim snom''. Len, ze problem je, ze Ray Croc zakladatel McDonalda nebol. Privlastnil si cely ich koncept a v podstate ich okradol o miliony, ktore by dostavali do dnes aj ich potomkovia. Smutny film a este smutnejsi koniec.
Vinnetou (2016) (seriál)
Nic v zlom, ale Old shatterhand ma byt silny, nebojacny, charizmaticky hrdina ako bol Lex Barker. Toto tu je proste odpad! Nic viac, nic menej.
Kouzelná země skřítků (1999) (TV film)
V skr. propagacia Irskeho naroda. Hallmark nikdy nevedel robit filmy.