Recenze (581)
Duna: Část druhá (2024)
Opět skvělý audiovizuální zážitek. Ovšem na můj vkus trochu táhlé. Nic jiného tomu vytknout nemůžu. Táhle bude i čekání na další díl , kdy mezitím člověk zapomene to vše předtím :-) v roce 2027 mě čeká 6 hodin opáčka!!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Po posledním Matrixu se zdálo, že Keanovi dochází dech!!!A tak si vzal na sebe znovu černý kevlarový sáčko a pokosil asi nejvíc "bad guys" v historii kinematografie. Škoda , že dole nebylo počítadlo jako ve žhavých výstřelech. Každopádně i Chuck Norris čumí s otevřenou pusou , jak se tohle kurva Keanovi v jednom bijáku povedlo. Kromě hromady mrtvol má ovšem čtvrtý JW v topu vizuál a akční scény společně s muzikou a prostředím jsou neskutečně našláplý!!Jasně , že je to totální hovadina a spousta věcí v tom filmu nedává smysl, ale na tuhlé sérku nechodíme kvůli intelektuálním dialogům. Chodíme si pro velkej popcorn nebo nachos , vypnout mozek a užíváme si do morku kostí Johnovo řádení. Jako zakončení jedný krvavý výpravy je to excelentní!!!
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Typický seriál na který narazíte náhodou přepínáním televizních kanálů. Nejdřív si říkáte - Bože to je debilita , až se tenhle odpor přetaví v soustavné sledování . Přesně takhle jsem to měl s Průměrňákama já. Nakonec jsem si je oblíbil a jako by jsem s nima prožíval jejich obyčejnej , nudnej a nuznej život. Je to hodně ze života a v podstatě se tam řeší problémy všech lidí a věřím, že si tam každej najde situaci ze svýho života. Nakonec jsem si těch 9 sérií s Heckovýma užil a myslím, že skončili v ten pravý čas , tedy v nejlepším !!!!
Otcové a dcery (2015)
Russell Crowe ve velmi zajímavé roli otce, který způsobí nehodou smrt matky a zbyde sám na pětiletou dceru. Už tohle je docela slušná nálož na psychiku jak malé holky , tak otce, který se o ni musí postarat nejen finančně. Upřímně se nedivím, že mu z té situace šouplo a i na malé Katie se to slušně podepsalo. Chodí od baru k baru a dává zadarmo potěšení. Slušně zahrané i zpracované drama s hodně zvláštní atmosférou a perfektními hereckými výkony!!!
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Korejská stupeň úchylnosti 11 bodů z 10 možných. Čert vem , že jsou to jatka , na to už jsme zvyklý z jinčích bijáků, kde nebozí civilisté uvíznou v sofistikovaných pastech viz Saw. Tady je největší peklo ta hlava. To , že účastníci hry jsou největší životní tragédi a dluží kam se podívají , z nich dělá objekt hry pro pár vyvolených co vyměnili jachty, děvky, moety za hru s lidským životem , kde sázejí jak na dostizích.Ta podoba s realitou , kdy politici a bohatí si mohou dělat co chtějí s námi normálními občany je asi čistě náhoda:-) Ovšem ta představa mě dostala víc , než krvavé pasti. Stejně tak rozhodnutí, která hráči museli učinit mi nebyla příjemná. A tak i přesto, že celou dobu víte kam to směřuje a to sice ke grande finále boji dvou mužů co se znají od mala a vvyznávají úplně jiné hodnoty, tak to na mě působilo hodně tíživě. Zpracování je taky na jedničku. No nic evidentně korejci umějí kromě telefonů a Kimchi i slušnou seriálovou tvorbu!!!
Král Tulsy (2022) (seriál)
Nástup Dwighta mi oprášil větu : "Já jsem Carter a Vy nebudete mít radost" !!! :-) Myslím, že nikdo nemůže zpochybnit, že se Sly narodil pro roli gangstera , mafiána, kápa , prostě italskej hřebec mezi mafií!!!Seriál sází na jednoduchou , leč fungující zápletku a člověk se u toho několikrát slušně pobaví. Větší akce přišla sice na až na konci , ale to nebyl cíl mít z toho akční jatka. Je to pohodovka , kdy opět držíte palce padouchovi , protože je galantní, elegantní a děsně cool!!!
Hranice lásky (2022)
Konečně chápu status na FB "volný vztah". Přesně o tomhle je tahle sonda do vztahu dvou mladých lidí bez závazků. A přichází klasika jedna strana si to těžce dává a druhá se užírá a trápí se. Ten výsledek kam to směřuje nemůže být jiný. Tady je to podáno zábavnou formou viz postava Čermáka nebo Hofmanna. Každopádně na naše cz prostředí odvážně zpracované. Možná , že pár lidí se v tom zhlédlo, pár jich možná doma učinilo návrh. Asi patřím do konzervativnější skupiny a nechám si svou partnerku jen pro sebe , protože chvílema jsem slušně trpěl s Petrem!!!
Andor (2022) (seriál)
Přiznám se nevěřil jsem, že Casian utáhne celý seriál sám. Stal se přesný opak. Funguje to ještě lépe , než nostalgická nota Obi Wana a minimálně stejně jako vypiplanej Mandalorian. Diego Luna je dostatečně charismatickej vesmírnej odpadlík a z těch se stávají největší hrdinové. Formování odboje a povstání může začít. Seriál nás zavádí na nová vizuálně zajímává místa Galaxie a skvěle buduje napětí. Ano nejsou tu světelné meče , takže i tu hrstku mladé generace , kterou souboje s těmito meči táhnou ke Star Wars to nejspíš bude nudit. Kašlat na ně. Tohle je jeden z nejzajímavějších Star Wars projektů za poslední dobu a jen doufám, že se u Myšáka nenaserou a nezruší druhou řadu kvůli nižší sledovanosti, než jakou čekali.
Stranger Things (2016) (seriál)
Winona Ryder potkává v extrémně úspěšném seriálu ještě divnější zmetky , než jsou Vetřelci. Někdy si tyhle pecky , které všichni sledují nechám uležet a počkám, až se přežene ten wau efekt a v klidu si dám třeba všechny sérky za sebou. Zase se to vyplatilo !!Tohle byla tedy 80tková jízda ve stylu Akta x. Jsou někde tam venku nebo dokonce pod námi v alternativním vesmíru. Do toho super skupinka dětí co světe dív se , umějí topově hrát. Jako by se ty děcka pro tohle narodili. Tihle dva bratři Dufferové maj teda mozkovnu. Originální , retro, herecky top jen s jedním známějším jménem a i Winona válí jak za mlada.
Predátor: Kořist (2022)
No trochu mi uniká proč tohle nepustili do kina. Chápu , že Evoluce byl obří průser, to se dalo čekat , protože to fakt byla konina. Ale Kořist to je trochu jinej level. Už od začátku mě braly ty lokace a příroda. Indiánská emancipace je tam trochu navíc , ale přimhouřím oko. Predátor je zpátky a musím říct , že je ve formě. Trochu jsem si musel zvyknout na jeho facelift, ale chápu , že se tvůrci chtěli odlišit. Člověk si celou dobu říká, jak ona ho ty vole asi tak sejme , když má sekyrku a sílu asi jako Arnoldův malíček na ruce, ale ani to finále nezklamalo. Celkově tedy pro mě po jedničce a dvojce třetí nejlepší film z Predátorova univerza!!!