Recenze (351)
Avatar: The Way of Water (2022)
Krásný vizuál, hudba, akční scény zaujmou, ale to je tak asi všechno, přátelé.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Netflix si plácl s asiaty a nabídl nám nekompromisní řežničinu ve stylu dětských her. Nejvíce ze všeho mě upoutaly výborné kulisy a skvělé pohrání si s audiovizuálem a kostýmy (stráže!). Co na tom, že seriálu v poslední epizodě spadně řetež, šlechta s maskami byla total cringe a finále je spíše nepotřebným dovětkem než údernou tečkou, když jsem se jinak skvěle bavil. 8/10
V síti (2020)
Muži bývají úchylné hovada a tento dokument to velmi vychytralou formou ukazuje na filmových plátnech. Místy jsem sice umíral smíchy, avšak mnohem častěji jsem jen nechápavě kroutil hlavou, div jsem se nepoblil. Dobrá práce Chalupová & Klusák! :) 9/10
Gentlemani (2019)
Trvalo to dlouhých dvacet let, než můj oblíbenec Guy Ritchie nalezl své umrtvené koule po střetu s Madonnou a opět to rozjel jako za starých časů. Sherlock i Král Artuš sice ukázali, že na to tento britský čipera stále má, nicméně to stále nebylo ono. Gentlemani jsou ryzí gangsterkou přesně tak, jakou jsme od tohoto mága očekávali a v koutku duše doufali. Je velmi vtipná, místy překvapivě vážná a dokonce i velmi trendy, takže si ji užijí i neodkojení Ritchieho fanoušci a milovníci nekorektního humoru. Gentlemeni mě zkrátka velmi potěšili. Co scéna, postava.. to audiovizuální skvost. Pokud by měl Guy točit takové perly a prokládat to Disney filmy na objednávku, nemám nic proti. Pecka všech pecek, kterou jsem si s radostí dal hned třikrát a obávám se, že u tohoto nezůstane. Ritchie na hrad. 10/10
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tenkrát v Hoolywoodu je taková pěkná přehlídka všeho, co mám na filmech rád. Hraje tady skvěle padnoucí hudba, i přes absenci děje si to užívám a pohled na herecké výkony je rovněž uspokojující. Do toho nějaký zvrat, fórek a máme tady skvělý film k Nedělnímu relaxu. Užil jsem si to a rád si ho užiju znovu. Pohled na scény s Pittem a samotné finále je pastva pro mé zvrácené oči. 8/10
Aquaman (2018)
Co chtít víc od moderního blockbusterů, než skvělé akční atrakce, spoustu nádherných lokací, výborné bojové choreografie a především - přímočarý příběh. Ok, není to žádná intelektuální podívaná, ale já jsem to Wanovi snědl i s navijákem. Tenhle zavodněný chlapák mě skvěle zabavil a těším se na jeho pokračování. 9/10
Deadpool 2 (2018)
Deadpool je vesměs dobrý film s vtipnými hláškami, narážkami a našláplou akcí, bohužel na mě osobně toho bylo až přílíš. A čeho je příliš toho je prostě moc a místy mi to přišlo doslova utahané, až jsem se modlil aby už byl konec. Příště bych prosil trošku ubrat. Snažit se být vtipný a cool za každou cenu není zrovna dobrá vizitka. Ani pro člověka, ani pro film. 7/10
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Překrásné dlouhé záběry na krajinu střídá naprosto fenomenální akce. Asi jako kdyby se v Bournovi tolik nestříhalo - tak to vypadá. No co vám budu dál povídat, je to prostě nářez od začátku do konce. Střídmější pětka ale i přesto vítězí. Fallout je ale i tak s přehledem druhý nejlepší díl série a už se těším na Huntovu cestu do vesmíru. 9/10
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Konečně Ritchie jakého známe a film plný věcí pro co ho milujem. Jeho fantasy gangsterka má skvěle padnoucí soundtrack, přesvědčivé herce a dobře vybudovanou atmosférou. Občas nepřehledné souboje mě sice sraly, zbytek mě ale prostě dostal a strašně rád bych viděl pokračování, ač se mi to asi nikdy nesplní. Po nepřesvědčivých trailerech velmi příjemné překvapení a jedno z nejlepších dospělých fantasy za hodně dlouhou dobu. 9/10
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Velmi příjemné pokračování, které hravě a zcela smysluplně navazuje na původní příběh započatý v prvním díle. Pastva pro oči, padnoucí hudba a nic co by otravovalo. Film skvěle odsype a nuda rozhodně nehrozí. Nejvíce jsem si užil úvodní scénu, při které jsem smál dokonce nahlas. Pokud budou další díly v podobném duchu, nebudu se vůbec zlobit. 7/10