Recenze (127)
Americké válečné lodě (2012)
Tohle se vážně nedalo...totálně naivní a bez špetky nápadu...a ti mimozemšťané? Škoda slov...odpad!
Ayrton Senna: Závodění mám v krvi (1995)
Ayrton Senna byl, je a bude nejlepším jezdcem Formule 1 v historii.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Jirka je fakt těžce mimo...
Bitevní loď (2012)
Tyto filmy mne prostě baví. Má to všechno, co se dá od sci-fi čekat.
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Bob Lazar ví o čem mluví, nikdo jsem ho neviděl zaváhat, na otázky odpovídá zpříma. Musím říct, že mu věřím.
Bony a klid (1987)
Naprosto úžasný snímek zachycující tehdejší dobu a podsvětí veksláků s bezkonkurenční hudbou Frankie Goes to Hollywood. Jeden z nejlepších filmů Víta Olmera a moje srdcová záležitost.
Bony a klid 2 (2014)
Když to člověk čeká horší než to je, tak to vždycky nedopadne tak hrozně. Nehodlám srovnávat s prvním dílem, ale zas tak špatně to nedopadlo. Příběhově je tento film skoro o ničem, ale srandovní hlášky staré party v čele se Skamenem a Nedorostem dodávají filmu šmrnc a tolik potřebné zasmání u diváka. U mne čistý průměr, škoda toho nijak zajímavého příběhu, jinak OK. Sleduji to tady už nějakou dobu a nesouhlasím s tak tvrdou kritikou k filmu. Rozhodně to není na odpad a na protest dávám pět hvězdiček.
Cesta k ráji (1978)
Stallone mi zde hodně připomínal Rockyho z prvního dílu a film je ve všech směrech dobrý. Výborný snímek plný hlášek a skvěle hrajícího Stalloneho.
Cesta ven (2014)
Tohle je hanba a výsměch všem o hodně lepších českých filmů. Jak tohle mohlo získat českého lva? Jediná odpověď, ale každý si to domyslí sám...
Constantine (2005)
This is Constantine, John Constantine...asshole ! Tahle role sedla Keanovi jako ulitá a je to opravdu parádní podívaná. Asi bych si nedokázal představit na jeho místě někoho jiného. Rachel Weisz se mi zde taky moc líbí a všichni herci zde hrají velmi dobře. U mě jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl. 95%