Recenze (35)
Trabantem až na konec světa (2014)
Jen pro ty komu tam něco chybělo,tak si myslím,že to uvidí v chystaném 12 dílném seriálu pro ČT.Bavil jsem se jak dlouho ne a to jim zřejmě šlo. Technické věci , řešení problémů a vrtání trochu do hloubky čekám v seriálu.Svět patří Vám ..Trabanti.
Čtyři odstíny hnědé (2004)
o jeden odstín hnědé mín a bylo by to za ***
Tady to musí být (2011)
Vykreslení hlavní postavy nebylo úplně v pořádku....na mě moc přestřelené.Těžko by se dožil takového věku a kdyby jo,tak neudělá věci co udělá.Čekal jsem kdy se rozpadne:).Vizualně krásné o tom žádná.60%
Takeshis' (2005)
Nebýt roztahaného závěru...bylo by to za ****
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Na to ,že je sestříháno již z představení z roku 2006,tak forma za ***...nebudu,ale hřešit slovem,neb obsah je v tomto případě vším. Jedno je jisté.Když jsem 4 dohody před takřka 2 lety poprvé slyšel přestal jsem jezdit dokolečka "Velimský železniční okruh"a sem tam přehazuji vyhýbky. Vykolejení zdar.
Strýček Búnmí (2010)
Uživatel Slarque film popsal i za mě...přidám jen že takřka 2 hodinky utekly jak voda a vůbec jsem se nenudil.
Jak vyrobit paniku (2010) (TV film)
Je blbost věřit konspiračním teoriím a ještě větší blbost je jejich zavrhování. Dokument mě přesvědčil v tom,že na obou stranách barikády vládne panika...takže se tím nebudu velmi zabývat...energie kterou nezměním..
Růžoví plameňáci (1972)
Netroufnu si hodnotit...kdo neviděl neuvěří:)
Zvuk hluku (2010)
moc pěkné tři hvězdičky...souhlas s mr.Dudek