Recenze (35)
Tenkrát v Anatolii (2011)
Ani si nepamatuji kdy(to myslím roky)mě konec filmu tak vytočil.Příště už budu vědět...to bylo tenkrát v Anatolii. Nemusím mýt ve filmu doslovný konec,ale tady...proč to zatajení při pitvě::::.PROČ:::???...Něco my uteklo? Proto hodnotím níž než by si to jinak zbytek filmu zasloužil. Zřejmě jsem ,ale jediný komu jedna malá formalitka zničila zážitek,takže komu nevadí volnější tempo a vyžívá se v dlouhých záběrech bude potěšen a možná si toho ani nevšimne.
Blueberry (2004)
viděno bez titulků při indiánské konverzaci a přesto nechápu co tady nebylo k pochopení,ale jasně uplně klasický western v tom nehledejte to je pravda.Ayahuasca tam je ten klíč..Jiné světy dokument Jana Kounena,který dal signál k natočení Blueberry. K vidění zde:http://www.youtube.com/watch?v=Fj4wwfZuEI0
Ďábel (1972)
Opus ŠÍLENOSTI....jestli máte v okolí někoho kdo se vám zdá býti bláznem,tak vstupte do světa jemuž vládne Wojciech Pszoniak v roli diabla a pochopíte,že okolí je naprosto normální a získáte nové přátele.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Nevidět pratura s prasečím rypákem mohlo být hodnocení o 1* lepší,ale tím to nabralo směšně parodický nádech,který se tam nehodil...škoda
Slzy na prodej (2008)
Viděl jsem to samé?...Tak jsem se těšil,ale tak patetickou nálož jsem nečekal.Samá chvála v komentářích mě přesvědčila ,ale i tam se právě najdou výtky(jen hledejte) a ty bych vynásobil dvěma a podtrhl...moc důležité(ale zřejmě jen pro mě) Ps:jen pro pořádek,Kusturicu a balkánskej film MILUJU
Zátah: Vykoupení (2011)
Nefandím akčním filmům s neprůstřelnými hrdiny i tak dávám pěkné ***.Nezabednění akční milovníci si můžou připsat na plný počet*****...
Iron Sky (2012)
Konečně jsem viděl film,podle kterého jsem si dal přezdívku s tím ,že to bude bomba.Pozadí vzniku filmu znám,takže jsem nečekal žádný "Hollywood shit" jako většina zde zklamaných.Moje pocity z něj jsou však trochu smíšené tím,že to tak úplně bomba není a 4**** jsou ze staré známosti.Některé věci byly prostě nedotažené,nebo zbytečné.Doprovodná hudba(nepočítám skladby Laibach) mě tahaly za uši jak cyp.Jestli to měly na starosti taky Laibach.....smažu je:).Ale jako politická satira s pár super vtípky možná ode mě zaslouží ještě jedno zhlédnutí.Nelámu hůl...to rozhodně ne.
Nedotknutelní (2011)
Už jsem měl strach,že se nedovedu nahlas o samotě zasmát.Omyl.Díky frantíci!!!
Únos aut (1980)
dobytek mi to bere přímo z pusy...je to tak... po 25letech nefunguje...
Požáry (2010)
Že neproběhlo zastřelení,(možná hned na místě)ale vězení..po jistém zastřelení(nechci prozrazovat) musím dát "jen"85%....pak by to ale byl jiný film a ten by už možná nestál za podívání..doporučuji!! souhlas s J*A*S*M