Recenze (1 879)
Lovec policajtů (2001)
Slabé 3*. To je taký film aké leteli v 90tých rokoch a mne sa páčili, keď som bol mladší.
Godzilla vs. Kong (2021)
S prepáčením je to pod úroveň a aj tie 2* sú habadej. Kopec efektov, svetielok a kadečoho, ale to najdôležitejšie je úbohé a to dej s logikou. Niečo na úrovni Asylumu. Neviem, ale tí herci sa miestami tvárili ako pripečení. Na film som sa tešil, ale keby ma to stálo čo i len euro, tak by som bol nasratý.
24 hodin (2002)
Niekto napísal scenár a po sebe si neopravil nezrovnalosti. Asi neostal čas na čistopis. Nie je to špatný film, ale logické chyby nie je problém nájsť.
Vše o Nině (2018)
Slabý film na max 3*
Mladé pušky (1988)
Pozrel som si to celé a som sklamaný. Scenár napriek tomu, že je to z roku 1988 je slabý. Chcel som dať 3* a po finálnej prestrelke v baráku, kde pri každom výstrele sa rozbíjalo už rozbité sklo som som začal pochybovať, či vôbec tie3* dám. V noci ich navštívili sklenári, aby nasledujúci deň opäť pri každom výstrele mohli rozbíjať opäť sklo. Celé to zaklincovali absurdným únikom po ktorom mi prišli aj 2* veľa.
Dánská dívka (2015)
Je to také liberálne, čiže pre niektorých v poriadku.
Cesta zpátky (2020)
Slabé 3* skôr z ľútosti ako za zásluhu.
Vyšinutý (2020)
S logickými nezmyslami je to mimo realitu a ak to akože aj ma logiku, tak ta zmeska absurdít sa blíži k pravdepodobnosti na úrovni desatín ak nie stotín percenta. Žiaľ slabé 3*.
Za trnkovým keřem (1980)
Mal som pocit pri pozeraní, že akoby nebol scenár dokončený a to pri celej trilógií. Na pytlácké stezce to bolo ako tak, ale ostatné dva diely boli akoby dejovo slabé. Skôr to mali o 15 minút ufiknúť a urobiť z toho seriál. Toto je na celovečerné filmy chudobné.