Deníček (393)
The Iron Giant
The Iron Giant je pohádka o robotovi z vesmíru a přiblblé armádě...
skála, strom:
Тайна третьей планеты
Тайна третьей планеты je zajímavě zpracovaný námět z knížky která vyšla v ČSFR pod názvem Alenka z planety země... a musím říct, že pokud si přečtete tu knížku tak zjistíte že ten film je dost moc zkrácená verze... :) bez spousty postav jako třeba kapitán Poloskov tam chybí atd...
Jin-Rō
Jin-Rō je trochu krvavá verze psychologické války uvnitř tajných služeb a policie na pozatí alternativních poválečných japonských dějin s podkresem alternativní červené karkulky.
Haruhi Suzumiya
Tak tohle děvče má seriál o dvou sériích a dva filmy... je třebaq podotknout že v druhé serii sekvence opakující se 8x je trochu moc, ale zato vám to celé vynahradí skoro tříhodinový film, který přináší naprosto bezkonkurenční pohled na cestování v čase.
takže v anglickém dabingu, což pro někoho nemusí být ok ale celkem ten dabing jde :)
první serie: - Suzumiya Haruhi no yūutsu (TV seriál)
http://www.youtube.com/watch?v=EbAIxCE_NlI&list=SP5B54DE0C408E9BB2
druhá serie: - Suzumiya Haruhi no yūutsu (TV seriál)
http://www.youtube.com/watch?v=xigMec7JBHk&list=SPBD707AAA78EB1431
film: - Suzumiya Haruhi no shōshitsu
http://www.youtube.com/watch?v=rpSOmZD7b2s&list=PL25985041C2F1CCBC
První díl:
Mimi wo sumaseba
Miyazakiho ruka na scénáři Mimi wo sumaseba je znát... prostě romantika...
a ješte přidám jednu hezkou japonskou předělávku
The Breakfast Club
The Breakfast Club je prostě retro bomba... .) trocha hromadné psychologie..
The Twelve Tasks of Asterix
The Invaders
The Invaders je prostě klasika uvidíme jestli mě to bude bavit do konce... .)
calá serie:
http://www.youtube.com/watch?v=BiMXSIXxCzw&list=PLLHJyiT0Ejuc8IJ1bpIiYX41__XJz6pqq
Moonraker
Moonraker je jednou s nejvtipnějších bondovek skoro až parodie... Cesta reklam malboro a semd statečných och och och...
A kdo pozná co je tohle zač? :)
D Man
4D Man je další ukázka jak moc lidské myslení před lety vědělo o fyzice a přitom to stvárňovalo jen ve scifi filmech :D
Man with the X-Ray Eyes
Man with the X-Ray Eyes je jedna nizkorospočtová záležitos o hledání boha...
Watchmen
Watchmen v neskráceném sestřihu je utrpení... už jsem si to moc nepamatoval od prvního schlédnutí a vím proč...
bod za tohle:
Video Game High School
Video Game High School byla opravdu po tom dvojitém (Upside Down, Valentine's Day) utrpení rados. Tvurci těch dvou předešlích slátanin by se měli podívat na tohle, cice to možná není uplně plnohodnotný, ale příběh, vtip romance atd tam je rozhodně hmatatelná narozdíl od těch dvou komerčních prázdnot.
Zprávy v podobě mluvícího psa už jsou jen pozlátkem:
Upside Down
Upside Down jj hvězdičku za vizuál... má cenu rozebírat nedostatky asi ne tak jeden klad:
Valentine's Day
Valentine's Day je opravdu horor... prvních 20 minut stávaj a první romantická scéna trvá 30 sekund a je až po hodině filmu.
Tohle jsem opravdu nechtěl vidět a i přítelkyně říká, že nula je hodně bodů.
Mexickým zahradníkům vzkazuji, že fukary na trávu jsou trávě škodlivé.
A největší filmové klišé je proč slečny mají prádlo v kufrech zmuchlané:
Appleseed Saga: Ex Machina
Appleseed Saga: Ex Machina další film z řady roboti bioroboti a lidi... a snaha ovládnout lidstvo za každou cenu... no hezká podívaná...
"Zdá se že lidstvo prahne po své zkáze."
"Vypadá to tak"
"Přesto ho jeho duch vždycky nějak stáhne z té cesty"
Možná je to druh, který stojí za záchranu."
A takhle to vždy začne... nejdříve sjednotíme síť a pak ji převezme temnota:
The Watch
The Watch je taková komedie poskládaná s klišé gegů... ale jo je to jako vtipný ale jen že poslední dobou jsou tyhle vtípky trochu už ohraný...
Stardust
Stardust je prostě pohádka o hvězdě co spadla na zem...
인류멸망보고서
Illyumyeolmangbogoseo je korejská trojpovídka.. co vám namíchá kokteil ze zombíku, budhistického mnicha a vesmírného poselsví:
The Spy Who Loved Me
The Spy Who Loved Me je dost nuda, ale což dvě hvězdičky jednu za ponorky a druhou za hodinky: