Recenze (300)
Pařba v Bangkoku (2011)
Opakovaný vtip že už není vtipný ???!! Stačí se podívat na HANGOVER 2 a bude všem jasný že to tak není....
Věc: Počátek (2011)
Klobouk dolů !!! Krásná návaznost na Věc od Carpentera.
Vyměřený čas (2011)
Rozpolcenost - tak se cítím. Mráz po zádech mi jde z toho co nás vlastně v budoucnu čeká....
Zdrojový kód (2011)
Vypadá to že se rýsuuje můj nový nejoblíbenější režisér Sci-fi masakrů :-) Přirovnal bych to mírně k Déja Vu......oba filmy se mi zatraceně líbili!! Jen tak dále!!!
Zkažená úča (2011)
Cameron je moje srdeční záležitost a ve Zkažené úče se mi zatraceně líbila !!! HOT GiRL GO !
Expendables: Postradatelní (2010)
Akční nářez! Skvělá zábava! Lundgren se mi moc líbil:-). Stalloneho dobíjení je též pastva pro oči, vlastně jako celý film!
Chlupatá odplata (2010)
Hodně jsem se nasmál :-) a to je u komedie důležitý.
Kniha přežití (2010)
Tady není o čem debatovat! Denzel mě opět nezklamal, ba i překvapil. Gary v roli záporáka se mi také líbil! Akce byla super bomba masakr. Na můj vkus by jí mohlo být více, ale dobře, postačila mi. Ani mi nepřekážely ty žvásty o bibli.
Machete (2010)
Zatraceně vostrá paráda :-) Skvělý Trejo ve své životní roli. Úžasná Michelle a Lindsay!!!
Piraňa 3D (2010)
,,Co to sakra bylo??!!" Tuhle větu jsem si u pár scén musel stále opakovat a scény i přetáčet, abych se pobavil znovu:-) SUPROVÁ ODDYCHOVKA S DOBRÝMY HLÁŠKAMY A HLADOVÝMY RYBIČKAMI CO DLOUHO SPINKALY. NADBYTEČNÉ MASO MUSÍ PRYČ:-) Film jsem shlédl s titulkama a pustím se do něho dnes znovu s přítelkyní:-)