Recenze (12)
Lucky Louie (2006) (seriál)
Marně hledám v paměti, kdy jsem viděl zábavnější seriál ... Myslím, že každý se v něm najde. Dávám 95 %
Chata v horách (2012)
Jedním slovem zklamání. Asi jsem měl větší očekávání, než jaká je realita. Jediné pozitivum filmu vidím jeho originálnost, to se mu nedá upřít.... 70 %
Jatka (2007)
Za co si film zaslouží tři hvězdičky? Možná za zajímavý příběh, jistý exotický nádech a akční závěr. Kamera a přehrávané scény jak z rodinných pout však dojem kazí ...
Mučedníci (2008)
Zklamání! Film je jeden velký chaos. Stejně rychle jak akce začala, tak stejně rychle i skončila ...
Lidská stonožka (2009)
Primitivně zpracovaný scénář. Přijde mi, že každá postava vždy reagovala přesně tak, jak by v podobné situaci nikdo nezareagoval. Po dlouhé době zase film, u kterého jsem se těšil na konec.... 3/5
Srbský film (2010)
Hnus nebo genialita? Pokládám si jen otázku, kdo vymyslí takový scénář? Nevím proč, ale s napětím jsem film dokoukal až do úplného závěru.... Co na to říct? Možná jen: Díky, že se Srdjan Spasojevic nedržel v tuctových stopách!
Černá smrt (2010)
Fanatismus v plné své kráse. Film by se dal skvěle zakomponovat i do dnešní doby. Jen chvílemi jsem poznával rukopis Christophera Smitha. Mimochodem, komu připomněla scéna uzavřeného Osmunda v kleci ve vodě scénu z Metra, kdy byla Kathe uzavřena v kanále?
Rejkjavík (2009)
Pomsta velryb! Musím uznat, že po přečtení recenzí ostatních jsem nečekal žádný zázrak. Nakonec film předčil očekávání. Dávám 70%.
Mrtvý sníh (2009)
Klasický Wirkola. Místy přehnané, jinak jsem byl spokojen. Účel splnilo. 4/5
Kill Buljo (2007)
Vůbec si nemyslím, že by byl film špatný. Tommy má svůj specifický styl humoru, kterého se drží ve všech filmech. Já dávám 4/5. Teď už jen vyčkat na dvojku, která je v plánu na v roce 2013.