Recenze (1 432)
Ďábelský Santa (2005)
Taková odlehčená komedie, při které se člověk i zasměje. Ale musím se přiznat, že já jsem k tomuto druhu humoru příliš nepřilnul.
Detektiv (1968)
Tento film ničím nenadchne a musím přiznat, že jsem se musel přemlouvat, abych se dokoukal až do konce...slabé 2*.
Kazatel (2011)
Film, od kterého jsem hodně čekal, který mě ničím zvlášť nepřekvapil, ale ani mě v ničem nezklamal. Je pravda že děj byl trochu obyčejný, ale efekty byly fajn a Karl Urban jako záporák opravdu umí :-). Dodíval jsem se se zaujetím až do konce a vřele doporučuji.
Správci osudu (2011)
Velice originální a dobře zpracovaný filmek :-). Před shlédnutím jsem si tak říkal "co to asi tak bude? Něco s osudem...no uvidíme" Ale můžu za sebe říct, že jsem doslova "čučel" až do konce a nakonec jsem byl moc spokojený. Velice pěkný film.
Jak vycvičit draka (2010)
Tak tohle je animák jak má být. Jak vtip, napětí, prostě všechno :-). Od Shreka 1 jsem lepší neviděl. Jednoznačně 100%
Valdemarův odkaz (2010)
Jelikož nejsem fanouškem hororů a když se chci na nějaký podívat musím se dlouho přemlouvat, neměl jsem vůbec v plánu se na tento film dívat. Ale jednou se naskytla situace, že jsem neměl co jiného než právě La Herencia Valdemar a nevím jak bych to popsal. Už se těším na druhý díl. Má to totiž zajímavé pojetí děje(i když jsem se ze začátku trochu nechytal :-) ), plus mysteriózní atmosféru, kterou mám u filmů rád. Španělé prostě horory umí. Dávám 3* a uvidíme s čím vyrukuje pokračování.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Prostě Hercule Poirot v podání Davida Sucheta nemá chybu. Vražda v Orient-expresu patří k těm nejznámnějším a to už i staré zpracování. Tohle novější ale není vůbec horší, ale podle mého názoru jen a jen lepší.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jsem velký fanda HP a to hlavně knižní předlohy, takže jsem po zkaženém předchozím díle (Harry Potter a Princ dvojí krve), úpěnlivě čekal až vyjde tento film. Po shlédnutí musím říct že mě nijak nezklamal, spíše mile překvapil a díky skvělým soundtrackům můžu jen dodat, že je to jen tak tak, že nedávám 5*.
Mravenec Z (1998)
Velice zajímavý, pěkně zpracovaný film, který není vůbec zdlouhavý, jak to už někdy u některých filmů chodí. Vidím jedině samé pozitiva :-)
Barbar (2009)
Dokoukal jsem až do konce, ale musím říct, že jsem během filmu hodněkrát uvažoval, že ho asi vypnu. Představoval jsem si to trochu jinak a proto jsem docela zklamaný. Mělo to svoje kouzlo i nekouzlo zároveň. Víc jak 2* dát nemůžu.