Recenze (305)
Geunom moksori (2007)
Veskrze prumerny film. Nejvic mi ovsem vadil fakt, ze policajti zde vypadaji jako banda neschopnych prizdisracu, kteri nejsou schopni spocitat prsty na noze, natoz vysetrit unos ditete.
Cesta bojovníka (2007)
Chudak Karl:-), tohle jsem mu teda nepral. Bohuzel obavy se naplnily do puntiku. Tenhle film je proste spatny ve vsech smerech a tim myslim opravdu spatny. O scenari nemuze byt ani rec, cele se to odehrava ve tme (takze orientace veskera zadna) a strihace odpovedneho za tu "skvelou" praci, bych povesil za koule do pruvanu.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Dvou hodinnove inferno, aneb duchodci jsou svine:-)
Zlověstné ticho (2007)
Velmi prijemne prekvapeni. Po dlouhe dobe atmosfericky horor se vsim vsudy, mohu doporucit vsem, kterym prijemne mrazeni v zadech neni cizi:-). James Wan podruhe vstoupil do stejne reky a opet nezklamal.
10 položek a méně (2006)
Velmi prijemna jednohubka
Sbohem Dragon Inn (2003)
Depresivni, ponure a naprosto uspavajici:-)
Ghost Rider (2007)
Jednu hvezdicku za sexy Evu Mendez a druhou za Ghost Raideruv vehikl:-). That's it.
Noc úplňku (2006)
Oproti tombacovi muj hlad po podobnych zanrovkach teda ukojen rozhodne nebyl. Trailer sliboval ultimatni nater, realita je ovsem trochu nekde jinde. Reziser do nas husti informace tak minimalne na 5 filmu a postav je tam asi tolik co duchodcu v cekarne u lekare (pritom ani jedna nedostane dostatek prostoru k.....cemukoliv:-)), cele to pak pusobi dost neucesane az chaoticky. Nebyt zaverecne monumentalni rezby sel bych s hodnocenim jeste o stupen dolu.
Vzpomínky (2006)
Co takhle trocha posloupnosti?:-). Cim vicekrat jsem ten film videl, tim vice sa mi to pacilo:-)
Spider-Man 3 (2007)
A nevite nahodou nekdo co se stalo s tim jerabem?:-)