Recenze (305)
Pastýř (2008)
No...nebudem si nic nalhavat, zadne prekvapeni se nekona. Presto to ale mohl byt o dost vetsi pruser, coz se nastesti nestalo. Uz kvuli S. Adkinsovi by me to bylo trochu lito. Druhou hvezdicku davam za upgradeovany autobus KAROSA:-)
Válečníci (2007)
Hvezdny trojlistek to zachranuje, ale jinak je to bida a utrpeni. Pro mne dost velke zklamani. 50%
Rozsudek smrti (2007)
Nemuzu jinak, ta syrova akce me proste dostala. James Wan natocil zatim pouhe 3 filmy, ale vzdycky me donutil sahnout ke 4 a vice * a to uz si zaslouzi pozornost!
Dračí války (2007)
Cekal jsem odpad nejhrubsiho zrna, o to vetsi usmev na tvari mam po skonceni filmu. Ano je to sice blbina, ale blbina natocena s nadsazkou, zaujetim a peknymi vybuchy:-). Vezmeme-li v uvahu, ze monster movie nema v soucasnosti velkou konkurenci, tak se za ty 4* vubec nestydim. PS: Music by: Steve Jablonski
Horší než smrt (2007)
Po tretim shlednuti, upravuju hodnoceni na 5*...zaslouzene!
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
Henry Rollins ROLLIN' :-)
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006)
Prvni pulhodinka je vazne dobra, az mate pocit, ze sledujete neco originalniho, neco co tu pred tim jeste nebylo. Pak ovsem dojde na scenku v knihovne a od te chvile je to vsechno v haj*lu, od te chvile jsem nebyl schopen ten fim brat vazne. Skoda
Motel smrti (2007)
Kate sice neni buhvijak nadana herecka, ale tohle sem ji teda nepral:-)
Všichni královi muži (2006)
Kdyz se film natacel, mluvilo se o nem jako o jednom z horkych kandidatu na oskara. Dokonce kvuli tomu posunuli premieru o dobry pulrok. Vysledek je pro me ale cistim zklamanim, jedine co bych tak vyzdvihnul je hudba a vykon S. Penna (ten nezklame snad nikdy)
Hory mají oči (2006)
Nechutne nadherne, nadherne nechutne. S spolu s Descent to nej za posledni 2 roky, na co muze fanousek hororu narazit.