Recenze (137)
Příliš hlučná samota (1994)
Kniha ano :) Film? Děkuji, raději: ,,Ne..." Ale tu knihu doporučuji velmi, nemá ani 100 stran!
Kdopak to mluví 3 (1993)
Čeho je moc, toho je příliš... Až na jednu scénu po telech z filmu nevím vůbec nic... Takhle ne :) Děkujeme!
Krtek (2008) (TV film)
Nic lepšího jsem o krtkovi opravdu neviděla :)
Můžeme dál? (2012) (pořad)
Nápověda ve stylu - ,,Pojďme běhat po okolí a ptát se jak šasci?" To opravdu myslí vážně...? Smutné...
Ďáblův advokát (1997)
Kdyby takovým malým příběhem prošel každý, kdo obhajuje vědomě vinné a lže, bylo by na světě snad lépe. Prosila bych objednat jednoho ,,ďábla" každému křivákovi bez výjimky. Děkuji...
Nora Roberts: Prokletá zátoka (2009) (TV film)
Některým bojácnějším bych nedoporučovala se na toto dílko dívat - zvlášťě ne po obědě v neděli, kdy to TV Prima zařadila.. Řekla bych, že to není jen lehce mysteriózní drama, ale občas hraničí s hororem... Zvláštní. Evokovalo mi to Dům v růžích..
Potkal jsem ho v ZOO (1994)
jeden z těch filmů, co mi utkvěl v paměti...
Báječný hotel Marigold (2011)
Za tu hloubku myšlenek pro mě za 5... Trefilo se mi to do životních událostí. :-)
Mr. Johnson (2008)
Lucie Vondráčková v neskutečně nevšední roli! Jinak to ani neurazí, ani nijak nepřidá... Tento kousek bych přirovnala k mému oblíbenému přirovnání - je to jako kousání polystyrenu. Jednoduše něco děláte, zabije to čas, ale nemá to žádnou kalorickou hodnotu...
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
V dnešní době už prostě dle mě pořad za zenitem. Není nad to si přiznat, že když se kouká mladá generace na to, jak se pěstuje mrkev, tak jsme vděční, že si ji (sice s chemií, ale bez práce) můžeme vyzdednout v jakémkoli ročním období na pultu supermarketu... A že si mohu koupit pastičku na myši i z plastu je fajn informace, ale dnes si to člověk v případě potřeby opravdu najde sám a nemusí o tom koukat na reportáž celých 10 minut. Přemka Podlahu pomalu střídá Vlasta Korec a to je asi další úroveň tohoto nekonečného pekla...