Recenze (1 017)
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Vynikající Tom Hanks a celkově zpracování filmu. Takže za 5*
Kalašnikov (2020)
Mile překvapilo a tak doporučuji :)
The Elements (2016)
Nemám slov! Prostě skvělý outdoorový dokument o třech lidech co dali srdce do něčeho co je naplňuje. Skvělá kamera, super hudba na podkres, opravdu znamenité záběry a celkově vás děj pohltí tak moc, jako by jste byli součástí toho příběhu. Jinak než plný počet hvězd, to nejde!!!
Neznámý voják (2017)
Zajímavý film o pokračovací válce. Velký obdiv finskému národu. Vřele doporučuji.
Dokonalé repliky (2018)
Líbilo se mi to, přesně můj styl.
1917 (2019)
Tak jsem si říkal, že Blake bude ten na konci co doručí zprávu...ale omyl! Příběh je jednoduchý, děj dynamický a tak mi ten čas u toho filmu utekl příjemně.
Obří opravny (2018) (seriál)
Díl o Gripenu z Čáslavi byl super.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Naprostá šílenost a strašnej obdiv.
Hotel Mumbai (2018)
Opravdu tak surový film, který mě touto události pohltil a hltal jsem každou scénu co přišla. Tohle opravdu filmová kvalita, film kde neztratíte na chvilku koncentraci.
9. duben (2015)
Takových filmů není mnoho ze severu během nástupu okupace nebo z jejího průběhu. Tento film nemá moc bojových scén, ale ten děj filmu vás naprosto dokonale pohltí. Ten zvuk větru, šumícího listí, zrychleného dechu a ta atmosféra plná napětí, stresu a strachu. To je přesně to co umí filmařina ze severu zachytit naprosto perfektně.