Recenze (1 017)
Terminátor: Temný osud (2019)
Tož taková pohádka........po díle 2 v tom má chaos. Nejsem příznivce toho, že někdo dělá 5 nebo šestý díl. Takže podobně jako u rychle a zběsile.
To se ví (2019) (pořad)
Jak tohle může ČT vysílat za prachy z koncesionářských poplatků? Ten moderátor takový dement...omg...stačilo vidět jen ukázku tohoto v jednom jiném pořadu. Celé to je absolutně trapné a kam se hrabe Soukup a jeho pořady? Tohle mu šlape dobře na krk.
Trafika (2019) (pořad)
Stopáž cca. 3 minuty, tak tři hvězdy :-) zvedni to na pět minut a bude pět hvězd.
1917 (2019)
Tak jsem si říkal, že Blake bude ten na konci co doručí zprávu...ale omyl! Příběh je jednoduchý, děj dynamický a tak mi ten čas u toho filmu utekl příjemně.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Naprostá šílenost a strašnej obdiv.
Bizarní Rusko (2018) (pořad)
Cacák sice předvádí něco více než jen pouhé kradení videií z youtube, nicméně pořád je to sračkoidní tvorba, ten chlapec kdyby nežil v Praze tak se bez vzdělání asi neuživí.
Bohemian Rhapsody (2018)
Rami Malek podal opravdu excelentní výkon. Trailer už napovídal, že to bude skvost. Po zhlédnutí tomu nelze dát jinak než za plný počet hvězd.
COOLfeed (2018) (pořad)
Pičus hází mobilem do vzduchu a pak ho přejede autem a volá...tadááá konec. Cool sračka.
Čermák & Staněk Comedy (2018) (pořad)
Nestačím se divit, když si někdo o sobě myslí jak není vtipný..no OK. Mít k tomu dementní pořad na Mall TV a partou najatých diváků, aby to tak nevypadalo trapně. Tak to už je odpad odpadů. Tragédie...kde jsou ty časy Šimka a Bubílkové, to mělo něco do sebe. Na české scéně se mezi baviči v poslední době řadí, kdejaký odpad.
Dokonalé repliky (2018)
Líbilo se mi to, přesně můj styl.