Recenze (1 017)
Krajina v tísni (2017)
Vynikající zpracování a pěkné animace.
Loupež ve velkém stylu (2017)
Bylo to super! To svědectví té malé holky byla nejlepší scéna. Jen mi přišlo, že hudba měla zbytečně velkou hlasitost. Tyhle hlasité skoky mi vadily.
Mimi šéf (2017)
Prostě to zkonzumujete jako novinku a třeba za dva roky si to pustíte zase :)
Návrat do Černobylu (2017) (TV film)
Tohle místo chci jednou navštívit a tak sleduji prozatím jen dokumenty. Tento hodnotím velice pozitivně.
Neznámý voják (2017)
Zajímavý film o pokračovací válce. Velký obdiv finskému národu. Vřele doporučuji.
Ochránci (2017)
Vynikající!! Jak jsem viděl trailer, tak jsem si říkal to bude boží. Film je sice krátký, ale mě to u něj pohodově utíkalo jako by měl dvě hodiny. Paráda.
Policie v akci (2017) (pořad)
Sračka co můžou sledovat jen tupí lidé jako moje senilní babina :D
Po strništi bos (2017)
Zajímavý pohled dětským okem na okupaci a válku, krásné záběry...ale něco hlubšího mi tam chybělo.
Rande naslepo (2017)
Docela slaďák na oddech.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Taková pěkná akční pohádka, sem tam super gag a ke konci to zabije selfíčko. Rychle a zběsile je prostě značka na praní peněz. Osobně si pamatuji první tři díly a ten zbytek zkonzumuji a vypustím, kdy to tohle skončí? Nebo to bude snad něco nekonečného jako ordinace nebo ulice???? I když tuto otázku si také pokládám u herní série Call of Duty, kostra stejná a jen se změní lokace.