Recenze (1 017)
Raději vidličky než nože (2011)
Stravování jako lék....zajímavý dokument o tom jak je západní stravování škodlivé. Díky globalizace kdekoliv na světě, zejména srovnání s asijskými zeměmi bylo velice zajímavé.
Ledová sezóna (2016)
Lumíci nemají chybu. Je to skvělá oddychovka.
Tankisté (2003) (TV film)
Velice poutavé vyprávění dřívějších československých tankistů o osvobozování Ostravy.
Spojenci (2016)
Když se řekne film Spojenci tak se mi vybaví tři klíčové scény: přestřelka se sten guny, šukačka v autě a padající německý bombardér nad domem. Skvělé herecké duo. 4*
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Ta scéna s bazénem byla best!
Kolonie (2015)
Byl jsem velice překvapen jaký to mělo dramatický ráz. Emma Watson a Daniel Brühl velice skvělá kombinace. Navíc podle skutečné události a tohle je prostě důvod pro vysoké hodnocení.
V písku - Příslib svobody (2015)
Zase jeden film co doplnil jednu poválečnou kapitolu. Hodně surově zpracovaná realita o mladicích, kteří byli v době nástupu Hitlera k moci sotva předškoláci. Velice zajímavé sledovat vztah mezi těmito zajatci a jejich velitelem.
1944: Přinuceni k boji (2015)
Velice zajímavý film a nejvíce mě zaujalo setkání v boji mezi rudými a hnědými estonci. Samozřejmě skvělé záběry T-34 jak ničí dřevěnou chajdu atd :)
Mise nový domov (2016) (pořad)
Docela sympatickej pořad, ano máme tu Jak se staví sen ale tahle kopie je taky skvěle zmáknuta.
Tajný život mazlíčků (2016)
Tyhle animáky fakt žeru!! 4*