Oblíbené seriály (5)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Britský černočerný humor je mi vždy bližší než ten líbivý americký. A Black Books mi skvěle sedí jak tématicky (antikvariát), tak neodolatelným hlavním hrdinou v podání Dylana Morana ( je to přesně ten typ chlapa, který mi přijde sexy - což ve skutečném životě je spíš prokletí). Všechny díly nemají vyrovnanou kvalitu, ale ty povedenější to s přehledem vykompenzují. Můj nejoblíbenější díl je asi The Grapes of Wrath se svou takřka hororovou atmosférou. A mým tajným přáním je být Bernardovou letní dívkou...
Teorie velkého třesku (2007)
Hra o trůny (2011)
Po náhodném objevu seriálu během brouzdání po CSFD jsem pak zhltla celou sérii během dvou skvělých fantasy dnů. Knižní předlohu jsem bohužel nečetla (a vzhledem k brutálnímu pořadníku v knihovně ještě pár let číst nebudu!), ale seriál mě dostal bezezbytku. Od prvních minut a prvních mrtvol jsem nadšeně sledovala svět Sedmi království, rodinu Nedda Starka, intriky Lannisterů a fascinující khalesi a matku draků Daenerys (má oblíbená postava spolu s Arryou Stark). Je to svět, kde nic nechybí - čestní a stateční muži , zlovlci, draci - vše vyskytující se jen v žánru fantasy. Samým nadšením bych nejradši také začla brát lekce s mečem u tanečního mistra! Ale teď hlavně rychle sem s další sérií!