Recenze (16)
Pustina - Epizoda 6 (2016) (epizoda)
Tak jednoznačně nejlepší díl série - zatím.
Pustina (2016) (seriál)
Nerad se pouštím do komentářů v polovině seriálu, dostávám se ale postupně do rytmu a kupodivu mám lepší pocit z třetí a čtvrté epizody a to Alici jako režisérku moc nemusím. Jelikož z kraje pod zámkem Jezeří pocházím a kopce nad Litvínovem mám prolezlé, je to pro mě v zásadě takový návrat do dětství. Téma stále aktuální, kdy doly ukrajují jednu obec za druhou a vlastně jen zázrakem stále Jezeří stojí na úpatí Krušných hor. Také s přivřením obou očí akceptuji chybné značky na vozidlech a nesmyslnost hranic s Polskem, to asi při vysílání v ostatních státech bude naprosto zbytečný detail. Takže v souhrnu mohu je tleskat a pravdou je, že ta pátá hvězda je z čisté nostalgie.
Zmizení (2013)
Toto je přesně ten žánr, který považuji za své mateřské mléko a kdykoliv mám možnost, opět se přisaji.
Zmizelá (2014)
Mám velmi rozporuplné pocity. Film se pro mě stal od určité fáze naprostou fraškou. A tím okamžikem byl příběh Amy na útěku v celé své šíři a její návrat zakončený trapnou scénou v nemocnici za přítomnosti účastných a se slzou v oku naslouchajících agentů FBI. Tolik nelogických prvků a hloupostí jsem ve filmu od Finchera nečekal. SPOILER Opravdu si nemyslím, že jeden záběr z průmyslové kamery a hrdlem láhve roztažená vagína přiměla agenty FBI ukončit vyšetřování s konstatováním - vražda v sebeobraně. Takže za mě film jako celek 20 a kvůli celkem stravitelnému Benovi nakonec 40%. Co ovšem vůbec nechápu je hodnocení drtivé většiny z vás - jako bychom přišli o schopnost nad věcmi přemýšlet a vyhovuje nám povrchnost. To nemůže dopadnout dobře...
Pošťák Pat (2014)
Vyrazil jsem s rodinou, děti občas seriál sledují a moc se jim líbí. Ze seriálem ale má film pramálo společného, ani atmosféru, ani vtip, prostě nic. Film očekávám do měsíce ve stojanech supermarketů za přehnaných 39,-Kč - za víc opravdu nestojí. Prostě nekvalita.
S kuchařem kolem světa (2007) (seriál)
Toho chlapa můžete buď milovat, nebo naprosto nenávidět. Vynikající cestopisný seriál s maníkem, co se dokáže vetřít snad do každé rodiny...
Jedna ruka netleská (2003)
Nemám rád filmy co si hrají na něco, co nikdy být z podstaty věci nemohou. K jedné hvězdě přidávám půl hvězdy panu herci Trojanovi.
Nesmiřitelní (1992)
Film jsem viděl ihned po jeho uvedení a přišel mi nesmírně syrový a krutý, prostě výborný western. Film jsem si pustil po dvaceti letech a musím konstatovat, že jsem se neskutečně bavil. Film neustále hodnotím jako syrový a krutý, ale také neskutečně vtipný a citlivý. Bravo Clinte!
Ve stínu (2012)
Je to takový návrat ke kriminálkám s mjr.Kalašem v podání R. Hrušínského. Nové díly ale pravděpodobně nepřipadají v úvahu - bez hlavního hrdiny. Uvažoval bych ale o retro návratu do předešlých poválečných let a natočit hromadu kvalitních kriminálek s kpt. Haklem.
Nedotknutelní (2011)
Po filmu jsem vstal a objal manželku, držel jsem jí v náručí asi pět minut...beze slov.