Poslední recenze (14)
Rivalové (2013)
Moc pěkné. Z filmu je krásně cítit atmosféra z doby, kdy závodění bylo především o jezdcích...Navím oba hlavní hrdinové jsou ztvráněni velmi věrohodně a jejich charaktery jsou svkěle vykresleny stylem den/noc. Navíc fakta z filmu prakticky do puntíku sedí se skutečností a těží z vyrovnanosti jedné z nejtěsnějších a nejdramatičtějších sezon formule 1. Jediné co mi ve filmu trochu chybělo a zabránilo mi dát plný počet, bylo to, že film málo těžil ze "schopností" Nikiho Laudy po technické stránce věci. Tam se dalo vytřískat víc...
Tajemný let (2005)
Každý tu píše o vynikající Jodie Foster. Já z ní měl ale celý film takový dojem, že být tou posádkou letadla, musel bych jí zabít už v půlce filmu! To co tam kvůli ní prováděli,by se v žádném případě v realitě nedělo. Pro mě zde byla naprosto nesnesitelná a film jsem dokoukal s velkým znechucením. 1* za letadlo, 2* za nápad....
Pod kupolí (2013) (seriál)
Shlédnuta celá 1.série a je to tak akorát na 4*. Tísnivá atmosféra zůstává, navíc se čím dál víc ukazují charaktery postav, které korespondují s nenadálou situací a myslím, že je i vidět určité poselství seriálu, kde má být viděna paralela s "venkovním světem". Konec série samozřejmně nezklamal a vše je otevřené. Ale určitě se v několika směrech najdou rezervy. Těším se na 2.sérii...