Poslední recenze (68)
Stolen Fish (2020)
Veľmi ma prekvapilo tvar tejto krajiny, teda Gambie a že vlastne tento štát má len jedného suseda. A svinstvách, ktoré sa riešia pri rybolove som vedel už dávnejšie. Odporúčam vidieť.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Svojho casu to muselo byt super. Ale priznam sa, nie som az taky fanusik Pink floydu. Ale uz o nom teda viem daleko viac. :)
Žiju Dunajem (2017) (TV film)
Tak film bol naozaj na veľmi, veľmi vysokej, profesionálnej úrovni. Sa mi páčilo to spojenie fascinujúcej prírody aj s tým negatívom. Fakt paráda :)