Oblíbené filmy (10)
Warrior (2011)
Ač je děj sebevíce předvídatelný a jednoduchý tak v tomhle případě se musí říct že v jednoduchosti je síla! Dlouho jsem se u filmu necítil dojat a zároveň tak napnutý kdo nakonec vyhraje a jak to celé dopadne po zápase mezi bratry ale to by bylo asi na další hodinu. Suma sumárum 5* je zcela bez debat.
Zelená míle (1999)
Počátek (2010)
Já, legenda (2007)
Training Day (2001)
Kult hákového kříže (1998)
Match Point - Hra osudu (2005)
It's All Gone Pete Tong (2004)
Je neuvěřitelné co dokáže člověk když je v děsných sračká.. aby se zase dostal na vrchol!
Pot a krev (2013)
Konečně Michael natočil film který stojí opravdu za podívanou!