Recenze (95)
Kniha života (2014)
Po dlouhý době chytrej, krásně barevnej a relativně originální animovanej popcorňák, udělal mi radost :)
Hrdinové z východu (1978)
Známé taky pod názvem "Shaolin Challenges Ninja". Na YouTube s anglickým dabingem: http://www.youtube.com/watch?v=kNRo28nTEvw
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Po rozčarování z českýho dabingu v 3D verzi jsem byl ještě na originálu... a vyplatilo se to, je to za pět :)
Uvnitř přírodních gigantů (2009) (seriál)
Musim říct, že jsem už dlouho neviděl takhle originální, naučnej a ještě zábavnej dokumentární seriál o zvířatech. U mě je to za plnej počet hvězd. Samozřejmě - jak píšou i ostatní - nedoporučuju, pokud máte slabší žaludek. Ke shlédnutí na YouTube.
The Lady (2011)
Nemá to sice až takový grády jako Gandhi, ale pět hvězd si to zaslouží. Howgh.
Tady to musí být (2011)
On ten film není dějově nic extrémně objevnýho, napsaný je to "tak akorát"... ale to, co předvádí Sean Penn, jsem už dlouho neviděl. Pokud tohohle typa máte rádi, tak tuhle jeho roli musíte vidět :)
Ice Egg (2002)
Výbornej vtípek na minutový stopáži :)
Vyměřený čas (2011)
Super námět, střízlivě zpracovanej, bez zbytečnýho okecávání. Hodně povedená, zajímavá a zábavná sci-fi. Škoda, že v tom někdo hledá Jánošíky a Fausty a vůbec něco víc, než to je, místo aby se posadil a užil si to. Doporučuju.
Rozum a cit (1995)
Vzhledem k tomu, kdo to režíroval a kdo v tom hrál, jsem to čekal dobrý, ale takhle dobrý fakt ne. Luxusní romantický drama. Pokud se vám líbila Pýcha a Předsudek, Barevný Závoj a tak dále, tak tohle je must-see.
Captain America: První Avenger (2011)
Téměř bezchybná komiksárna, určitě nejlepší od prvního Iron Mana. Je smutný vidět, že spousta lidí tady dává nízký hodnocení evidentně kvůli zmršenýmu dabingu. Třeba jednou pochopěj, že ty filmy jsou opravdu lepší v originále.