Recenze (435)
Yesterday (2019)
Skvělý nápad, film se ve druhé polovině sice trochu vleče, ale stejně jsem z kina odcházel spokojený... 7/10
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizoda)
Zatímco na HBO zoufale finišuje Hra o Trůny, objevil se seriál s atmosférou tak hustou, že by se dala krájet... Všichni tak trochu tušíme, co se tam tenkrát stalo, ale tahle forma vyprávění je tak poutavá, že celý díl sedíte skoro s otevřenou pusou a jen zíráte... Ať už usedne na železný trůn kdokoliv, máme tady nového seriálové krále... 🙂
Hra o trůny - Poslední ze Starků (2019) (epizoda)
První polovina dílu je nuda k uzívání, druhá polovina už se trochu vrací do původních kolejí, ale stejně... Ať už nám řeknou jak to všechno skončí a můžeme si GoT odškrtnout...
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Jasně, k velké bitvě to vždycky směřovalo... Ale tohle byl spíš nepřehledně tmavý digitální bordel s nesmrtelnými akčními hrdiny v podobě znamých postav... Tohle prostě není ta Hra o trůny, která si získala své fanoušky nečekaným zvraty... Bohužel...
Nebe s.r.o. (2019) (seriál)
Skvělý nápad, bohužel podle mě hodně nevyužitý potenciál...
Ženy v běhu (2019)
Docela příjemné překvapení... Jasně, film se jmenuje Ženy v běhu, ale kdyby tam těch běhajících žen mnohem míň (např. bez Kostkové a Adamovské bych se vážně obešel), byl bych určitě spokojenější... Ondra Vetchý je v tomhle volném pokračování postavy Jirky Luňáka výbornej a tak hlavně kvůli němu dávám 50 %...
Sting! (2016) (TV film)
Stinga mám opravdu rád, ale tenhle dokument je jako kolovrátek... Sting rád zkouší nové věci, boří hranice mezi žánry, je skvělý, zkouší pořád nové věci... Škoda, čekal jsem mnohem víc...
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
To si takhle tvůrci řekli, že když vezmou to nejlepší z prvního dílu (roztomilá zvířata a Kowalski), k tomu přidají spoustu digitálních triků a trochu přitlačí na pilu co se týče hrozby konce světa, tak to bude stačit... Za mě to stačilo ale jen na hrozně dlouhou nudu... Navíc když všichni z Harryho Pottera víme, jak to dopadne, veškeré napětí je pryč... Depp už několik let přesluhuje a vážně nechápu, proč padla volba zrovna na něj - vážně mě tady nebavil a vůbec jsem mu tu roli nevěřil... Nebýt Harryho Pottera, neštěkl by po této filmové sérii asi ani pes... Warneři ale díky tomu brýlatému klukovi klidně můžou přijít s filmem, kde se vlastně nic nestane, ale tu miliardu dolarů to stejně vydělá s přehledem... A o to tady jde až na prvním místě...
Avengers: Infinity War (2018)
Bohužel za ty roky už mě přestali Avengers bavit a tak ani velkolepé finále jsem si moc neužil... Na druhou stranu filmu jako takovému moc věcí vytknout nejde, takže 7/10...
Toulavá kamera - Za rodinným stříbrem (2018) (pořad)
Nesnáším tohle komentování stylem blbec a chytrolín - hrůza...