Recenze (55)
Tenet (2020)
Filmařsky povedené veledílo, které se ovšem ztratilo v překladu. Kdybych u toho usnul, výsledek by byl téměř totožný. Ale dám tomu ještě jednu (až dvě) šanci.
Neviditelný (2020)
Bože, rad bych dal i 4*, ale ta hlavní hrdinka! To myslí vážně?
Staříci (2019)
To se fakt nepovedlo. Hlavní hrdinové ok, ale tempo přímo vražedné. Po necelé hodině jsem to vzdal.
Tajná posedlost (2019)
Fakt Netflix? Nepochopitelné, připomínalo to Rosamundu Pilcher.
Místo zločinu Ostrava - Kilometr pod zemí (2020) (epizoda)
Lokace jako z Tajemství Ocelového města, mluva jak před 30 léty, havíři a fárání v Ostravě kde není funkční jediný důl a hlavně tady všichni žijeme na ubytovně. Tak to se fakt nepovedlo.
Uneseni (2010)
Krátké, dobré, skvělý a nečekaný konec. Jen ten spoiler jsem fakt nepochopil.
Parazit (2019)
Klasika, Korejci vlastně neumí natočit špatný film. Odmyslete si korejské herce (mimochodem výborné) a máte Tarantina jak vyšitého. A navíc ta lokace vůbec nevypadá exoticky. Lahůdka.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Lehce nadprůměr běžné televizní tvorby, téma OK, lokace taktéž, jen ti herci! Krasinski vypadá jako Budulínek a ne akční hrdina a možná i proto mu sekunduje nemastná, neslaná boubelka Abbie Cornish (bohužel Keira Knightley to není). Nicméně dokoukat se to dalo a viděl jsem již daleko horší věci.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Neskutečně návykové a sexy. Nic o bankovní loupeži nejspíše už nepůjde překonat. Jednoznačných 💯
Deadpool 2 (2018)
Jedničce jsem dal pět *, ale tady bych ještě jednu nepochybně přidal. Amazing!