Recenze (55)
You Should Have Left (2020)
Kevin Bacon to prostě zabránil.
Willyho kouzelný svět (2021)
Musím dát hvězdy za to že Cage neřekl ani jedno jediné slovo, za to že jsem nic nečekal a fakt se skvěle bavil, za to, že to nedávali na Déčku (byť by se to děckám muselo líbit) i za to, že to nebylo přepáleno dlouhou stopáží. Prostě úžasná béčková jednohubka.
Zmizení v Lørenskogu (2022) (seriál)
Je fajn se v posledním díle místo rozuzlení dozvědět " já nevím". 😒
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
To se prostě nepovedlo...
Bábovky (2020)
Dramedy, ale neusnul jsem u toho. Takže na českou kotlinu celkem slušný výkon.
Prázdnota (2020)
Nietzsche to sice myslel poněkud jinak, ale snaha se cení.
Zákon ledové země (2017)
1* za letní počasí
U Zlaté rukavice (2019)
Brutální a syrová obraznost. Nikdy jsem neviděl film, ve kterém by bylo takové panoptikum odporných lidí. Až jsem říkal, že už tam chybí jen Angela Merkelová. Každopádně se Němci vytáhli a hlavní hrdina byl na Oscara. Nevím jestli to doporučit, ale 4* si to určitě zaslouží.
Raoul Taburin (2018)
Velmi milá záležitost. Pro milovníky cyklistiky, historie a Provance nejspíše nádhera k několikerému shlédnutí.
Zrádce - Pettumus ja värbamine (2019) (epizoda)
Je vidět, že Estonsko má minimálně v kinematografii blíže k severským zemím než k bývalé SSSR. Temný pomalu se rozvíjející se děj, dává šanci na zajímavou podívanou. Špionážní drama, zasazené do doby vstupu Estonska do NATO s všudypřítomnými starými kádry (rozuměj soudruhy) je nepochybně zajímavé téma. Zatím 4* a uvidíme co dál.