Poslední recenze (6)
Aristokratka ve varu (2024)
Celé kino se průbežně pochechtávalo, to je myslím jasný ukazatel, že nejde o špatný film. Už na první díl se příjemě koukalo a následující se podařilo Vyvařit chuťově podobně tentokrát s příchutí bláznivého koření. Prostor pro zlepšení tam je, třeba to dotáhnou třetím dílem :).
Aquaman a ztracené království (2023)
Pokud máte rádi Star Wars, Pána prstenů a komiksy: Aquaman a ztracené království je dobrá volba. Epické efekty, silné ženy, žertovní muži, všechno to umí. Že jsou ty Vánoce davám čtyři hvězdy 😎
Spolu (2022)
Na to, že je to český film a hutné téma, povedl se příběh nepřepálit a toho si vedle silných příběhů a perfektních hereckých výkonů cením. Otázka je kdo byl více psychicky narušen. Od filmu jsem nic nečekal a o to více jsem byl příjemně překvapen.