Oblíbení herci (10)
My Top 3:
1. 21 Grams
2. Mystic River
3. I Am Sam
My Top 3:
1. The Departed
2. Inception
3. Gangs Of New York
My Top 3:
1. Equilibrium
2. Batman Trilogy
3. The Prestige
My Top 3:
1. Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
2. Yes Man
3. The Truman Show
My Top 3:
1. American History X
2. 25th Hour
3. Fight Club
My Top 3:
1. Pulp Fiction
2. Twelve Monkeys
3. Unbreakable
My Top 3:
1. Lawless
2. This Means War
3. Star Trek - Nemesis
My Top 3:
1. Training Day
2. American Gangster
3. The Equalizer
My Top 3:
1. Crazy, Stupid, Love
2. Blue Valentine
3. Gangster Squad
Mark Strong
Nejlepší filmy:
Low Winter Sun (2006) (TV film)
The Long Firm (2004) (TV film)
Hvězdný prach (2007)