Recenze (188)
Český mír (2010)
Stačí k dokumentu natočit pár anarchistů, vystříhat pár záběrů, kde se po otázce stihnul někdo tak trochu ztrapnit (on se mu divák přece zasměje) a vším tím dávat na každém filmovém políčku jasně najevo na čí straně tvůrci jsou? Trochu mi to připomíná dokumenty Michaela Moora...
Pošťák vždy zvoní dvakrát (1946)
Skvělý noir, po všech stránkách dokonalý.
Dáma ze Šanghaje (1947)
Příliš zmatené.
Dům ďábla (2009)
80% filmu se pěkně pomaloučku kolíbalo v příjemně znepokojivé atmosféře pěkně ztvárněných 80.let. Škoda, že samotný konec nebyl již tak zvládnutý. A vlastně i celková atmosféra byla příliš "učesaná", než se na horor sluší. Chtělo by to více mlhy či ohně. Přesto ve svém žánru z poslední doby to lepší/nejlepší.
Mamas & Papas (2010)
Zajímavé téma. Docela i slušně zpracované. Jenom ta ošklivá Bydžovská mi pořád odpoutává pozornost od příběhu. Kdo si kdy konečně uvědomí, že na plátno se prostě taková tvář nehodí? Jinak by to bylo za tři *
Obžalovaný (1964)
Nesmírně působivé justiční drama.
Šaráda (1963)
Až na ten konec!
Základní instinkt (1992)
Soft-porn thriller.
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Od filmu očekávám převyprávení nějakého příběhu. V tomhle pitvoření jsem ale nenašel vůbec nic.
Frajer Luke (1967)
Roztomilé vezeňské drama, které celé táhne Paul Newman svý hereckým výkonem.