Poslední recenze (98)
6. Batalion (2005)
Když se řekne válečný film, tak si vždy vybavím Ryana a filmy tomu podobné. Akce střídá akci, občas do toho ty emoce, které k tomu taky patří, ale ne, že se budu dívat 110 min. ze 120 na to, jak tam kecají, že zachrání 500 amerických válečných zajatců. A pak 10 minutové finále. Tohle je prostě nuda. A nezachrání to ani ten závěr, který se mi líbí.
Lidice (2011)
Podle referencí jsem čekal velmi kvalitní podívanou, ale nakonec mě to zklamalo. Když koukám na těch 73% co si film stále drží, jsem udiven. Samozřejmě, že osud obyvatel jak Lidic, tak Ležáků, by jsme si pamatovat určitě měli, ale určitě z jiného pohledu. Klidně radši z dokumentárního, než tohoto.
Tajemství 2. světové války (1998) (seriál)
2. světová zase trošku z jiného pohledu. A to z velmi dobrého. Když mám v neděli ráno čas, tak se na to velmi rád podívám a dozvím zase něco nového.