Poslední recenze (68)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
moja jediná výtka, ktorá ma žiaľ sprevádzala celým filmom – na Reachera mi jednoducho nesedí 169cm-"vysoký" "roztomilý" scientológ... 🤷♂️ sorry, can't help it..
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
och.. tak dobré to bolo...... ale mňa osobne ten úplný záver posledného dielu nijak nenadchol... 🤷♂️
Batman (2022)
chcel som to "zarezať" hodnotením "odpad" ale dám tomu dve.. za perfektný vizuál a pokus o atmosféru.. Všetko ostatné je NA FACKU!!! Otrasný "patizón", ešte otrasnejší a kruto mega dementne vymyslený "záporák" (umedomil si niekto, že na tie jeho kúsky by potreboval aj FYZICKÚ silu, ktorú nedovivinutý "hračičkár" jednoducho nemá kde vziať?!) ..a dej? uťahané spolu s absurdnou stopážou, kedy ma dcéra musela X-krát napomínať, že zaspávam.. "nasrat, soudruzi !!"