Recenze (165)
Pavouci z vesmíru (2010)
shit!
Občanský průkaz (2010)
moc pekne, opet na mne dychla hruza dob minulych, ale je tam nastesti i dost humoru.
Poslední vládce větru (2010)
shit
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
cekal jsem vic.
Sociální síť (2010)
dobry
Mrtvý muž (1995)
bajecne!!!
Expendables: Postradatelní (2010)
proste bomba! ;)
Splice (2009)
cekal jsem o hodne vic
Princ z Persie: Písky času (2010)
solidni prace, neumiral jsem nudou
Život za časů války (2009)
napada me srovnavat se Stestim, podobne se odvijejci film, typicky solondz. Je tam trosku vychovny prvek, Stesti je proste lepsi.