Recenze (165)
Nic proti ničemu (2011)
Ke konci uz jsem trpel. Ale pekne herecke vykony.
Noc na Zemi (1991)
jednim slovem, LUXUS!!!
Občanský průkaz (2010)
moc pekne, opet na mne dychla hruza dob minulych, ale je tam nastesti i dost humoru.
Odpad město smrt (2012)
Divadelní hra na plátně, hodně na krev. Jako film nebaví, ale v divadle to muselo být silné. Pechlát v kramflecích baví, hlavní protagonistka zaslouženě oceněna.
Ohnivý blesk (1983)
80. leta jak vysity.
Oko dravce (2008)
ale je to naposled pro takovej typ filmu, co mu davam 3 hvezdicky!!
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
USa! USa! Usa je bezva nocni mura. Videl jsem 2 dily z 10 a stacilo. Sam tvurce pak na diskuzi naznacil, ze americke imperium si sve vysluni uzilo a pravdepodobne se v naznacenem smeru chyli do pekel.
Ostrov (2005)
Zajímavý začátek, první půlhodina filmu jakoby předznamenávala dobrý film, avšak to, co následuje, to všechno dobré ubije. Podle mne to Bay nezvládl. Zase americký snímek, který tupostí nepřekvapí.A ten konec! Avšak Scarlet je opravdu krásným klonem ;)
Ostych (2007)
vyborne natocene, skvela atmosfera
Otřes mozku (2013)
Niterné drama o hledání místa ve vztahu dvou žen, z nichž jedna se potřebuje nadechnout a ukojit svoje touhy, tím však vnese zmatek do zajetých kolejí. Ale mají se rády, ony vše zvládnou.