Reklama

Reklama

Ohnivý blesk

  • Itálie 2019 - Dopo la caduta di New York (více)

Apokalyptická vize 21. století. Lidstvo pomalu vymírá. New York je v troskách. V těch přežívá směsice různých mutantů a lidí nakažených zářením na jedné straně a na druhé „elita“, hrstka lidí zneužívající moc za pomoci armády a policie. Obě strany bojují o ukořistění jediné plodné ženy, která může dát lidstvu potomka a tím mu zachránit budoucnost. Úkolem najít ženu je pověřen dobrodruh jménem Fire Flash. Povede se mu zachránit život na zemi...? (Q FILM)

(více)

Recenze (28)

J.Connor 

všechny recenze uživatele

Neuvěřitelná pohoda, dokonce mám chuť na hodnocení přitlačit, protože ten film je chvílemi až rozkošný. Postapo trash jak má být - nechybí nukleární katastrofa, mutanti, poušť, trosky měst, krysy, závody a souboje na život a na smrt, tlupy pyramidami pobitých všeho schopných pankáčů a další proprietky, tady navíc totalitní velmoci a nějaké ty raketky. Závěrečné složení party sestávající z modela v brnění, blondýny, liliputána, cyborga a George Eastmana v roli opičáka je skutečně na úrovni. K tomu nějaké ty syntíky od Oliver Onions (duo de Angelis) a docela neotřelý námět (pozdravuju Potomky lidí), zkrátka tohle by šlo. ()

movie 

všechny recenze uživatele

Jeden z plakátů na tenhle film hlásal "MICHAEL SOPKIW JE NOVÝ CLINT EASTWOOD." Kde k tomuhle příměru tehdy tvůrci přišli je mi záhadou, nicméně to velmi přesně vystihuje auru tohodle filmu. Typická klasická italo vykrádačka všech tehdejších dystopických hollywoodských akčních scifi (od Útěku z New Yorku, skrz Death Race 2000 až po Planetu opic) natočená kdesi na kilometru čtverečním jakési staré fabriky, která supluje New York, tak jako ho budeme znát už zhruba za dva roky, ale s koulema o velikosti tenisáků. Prvních 30 minut jsem se skutečně válel v euforii, v půlce filmu snímek odhalí svoje slabiny, ale ke konci zase vydatně udeří. Snímek pochopitelně nelze sledovat bez nadsázky, protože podobně jako většina italských odpovědí na Hollywood je i tohle absolutní hovězina. Ale krásná! ()

Reklama

Vampireman 

všechny recenze uživatele

Kiss me with love! Asi nejumělečtější a nejhodnotnější béčkový trash, který jsem doposud viděl. Příběh má celkem dost twistů, implicitní motivy, "prokreslený" charaktery a dokonce tu i dvě minuty filosofují nad Guernicou, kterou má v pracovně hlavní zloduch, největší ubožák z historie filmu, kterej koupí ránu pokaždý, když je ve scéně. Do toho je vše nádherně laciný (i když jsem koukal na solidní "gore"), zábavný, není to úplně tupě natočený a vykrádá to hafec filmů - Blade Runner motivy v popředí s melancholickym hraním na trubku, nevyužité masky z Planety opic, ikonické pouštní road-rage intermezzo a lá Mad Max a samozřejmě koncept filmu z Útěku z NY. Jako Kurt Russell vypadá i hlavní hrdina Parsifal (lvl 10 charisma and dexterity agile human lady-killer rogue, AC +4 Chain shirt and blue jeans, +4 Dex, Feats: Improved initiative, weapon finesse, acrobatic, improved disarm, combat reflexes, improved unarmed strike) co má s sebou parťáky: Ratchet (lvl 10 cool hardcore tank, Str 20, all simple, martial and exotic weapon proficiency, +2 leather armor) a profesor (lvl 1 budižkničemu). Protivníci (lvl 1 commoner) mají postih k iniciativě -7 a hrozivě neefektivní equip z papundeklu (ručnice) a k dispozici maj jenom koně, zatímco chaotic good parta laseru odolný nezničitelný auto - nejlepší scéna tunění vozu, kdy Romano Puppo na zádech tahá obrovský plechy, a potom samozřejmě následná prezentace nezničitelnosti v zapasťovanym tunelu. (...) Vynechal jsem spoustu věcí, 2019 je prostě perfektní sranda. ()

matestlust 

všechny recenze uživatele

Italský trash post-apocalipťák se vším všudy. Mutanti, cyborkové, písečné bouře, zdevastovaná města, vše s kulisama, které by za víkend hravě zvládnul výtvarný kroužek na základní škole, gumoví herci, zvuky zbraní, které v té době vydával tetris, dialogy, které by nevymyslelo ani nemluvně...Prostě vše, co má správný trash brakáč mít :). ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Tak táto trashová talianska variácia na Útok z New Yorku a ďalšie klasiky ma bavila rozhodne viac ako napríklad Bojovníci z Bronxu. Aj pomocou miniatúr a špinavých interiérov plných krýs sa dá vybudovať slušná postapo atmosféra, samozrejme v rámci béčkovej tvorby. Martino bol macher na giallo, sci-fi mu už išlo menej (viď Paco - stroj na smrť), ale predsa sa skúsenosti len tak nestratia vo vákuu. Časom však dochádza filmu dych a to paradoxne tým, že sa k slovu dostáva zbesilá akcia v aute, ktorá by pôsobila prehnane aj v posledných dieloch F&F. Protivníci tu dokonca bez hlavy strieľajú po aute, v ktorom je ukrytá posledná nádej ľudstva. Chýba aj záverečný stret s ústredným antagonistom, v tomto prípade antagonistkou. ()

Galerie (31)

Reklama

Reklama