Recenze (60)
Angličtina - Extra (2003) (seriál)
Celkem slušný seriál k výuce angličtiny. Vtipy jsou spíše trapné, ale účel splní.
Jonah Hex (2010)
Naprostá ztráta času. Dokonce nazvat tento snímek béčkovým, by bylo příliš kladné hodnocení.
Red (2010)
Ze začátku filmu jsem si myslel, že to bude jedna z nejlepších akčních komedií, co jsem viděl. Ale od půlky filmu to s příběhem šlo jen z kopce, prostě scénář byl podle mě zvorán. Nicméně má to být komedie a to se tvůrcům povedlo. Za super důvtip, který je vetřen snad do všech "lepších" scén dávám 3 a půl hvězdičky. Co se týče herců a kamery jsem naprosto spokojen. Nejvíce se mi líbila postava Johna Malkoviche. Je to parádní, večerní, oddychový film.
Souboj Titánů (2010)
Trailer k tomuto filmu mě tak báječně namotivoval a samotný film zas extrémně zklamal. Veškeré parádní scény jsou vetřené do traileru. 3 hvězdičky za boží masky těch šamanů a princezny, těma jsem byl fakt uchvácenej !
Okresní přebor (2010) (seriál)
Když jsem se o tomto seriálu dozvěděl, myslel jsem si, že je to jen další "řepárna" od TV Nova. Ale opět jsem byl mile překvapen, skrz dokonalé obsazení, po neuvěřitelně kvalitně vymyšlenou atmosféru a chovaní všech postav v seriálu. Některé hlášky totiž opravdu "zabijejí". Přesně takhle nějak vidím "gómání" a vlastnosti lidí z vesnic. Doufám, že se dočkám pokračování.
Tři kamarádi a Jerry (1999) (seriál)
Také jsem tento seriál jako malý miloval, pro někoho naprosto ohyzdná animace, ale mě se přesně taková libí nejvíc.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Když jsem se doslech o "HIMYMU", myslel jsem že je to jen nějaká romantická blbost, ale opak je pravdou. Je to další seriálová droga na styl seriálu Přátelé. Stále nové a originální vtipy, v čele s "legendární" postavou - Barneym Stinsenem. Když jsem jednou o víkendu neměl co dělat, shlédl jsem hned 2 první série a bylo velice těžké přestat se dívat u 5té série a čekat na další díly. Nakonec jsem prokázal silnou vůli a čekám na dokončení šesté série.. It's gonna be legen, wait for it, daryy !
Kick-Ass (2010)
Velice slušná komedie, od které jsem očekával spíš další propadák jako Superhrdina. Ovšem film si mě získal. Je to fajnová, vtipná, rychlá večerní podívaná. (Nejvíc jsem umíral z Chloe Moretz)
Bourneovo ultimátum (2007)
Tento film mě nijak neuchvátil, spíše naopak. Akční scény jsou natočeny ze vší precizností, ale to je tak vše. Je to prostě jen další film co mě v půlce přestal bavit a musel jsem se dost přemáhat, abych jej nevypl.
Já, legenda (2007)
Mám rád tyhle filmy o zkáze lidstva, to opuštěné, zdevastované město, prostě bomba. K tomu můj oblíbený herec Will Smith, je to pro mě jasná večerní volba. Mínus jednu hvězdičku za ten nejistý konec, zdá se, jakoby režie pomalu nevěděla, čím to utnout.