Recenze (14)
Iron Man 2 (2010)
Bola to pecka, proste huste urobeny film s výbornými efektami. Herci podali dosť dobrí výkon, kamera a saundtreki boli výborne zladené s filmom.
The Dukes (2007)
Režisér Robert Davi vytvoril veľmi dobrú komediálnu drámu z prostredia 60 rokov o partii muzikantov. Herecké obsadenie ako Chazz Palminteri ktorí si zahral napríklad v komédii Pidihajzlík alebo prepožičal svoj hlas v animovanej rozprávke Karkulka, Robert Davi ktorí okrem réžie zvládol aj úlohu herca a ktorého poznáme hlavne z Hviezdnej Brány podali dobrí výkon a spoločne s dobrým scenárom a kameramanmi vytvorili velmi príjemný film.
Schindlerův seznam (1993)
Vynikajúci film od vynikajúceho režiséra a od vynikajúce človeka Thomasa Keneallyho ktorý dal dohromady úžasnú knihu a jeho úsilie bolo základom pre tento film. Režisér Steven Spielberg nesklamal nielen pri tvorbe filmu, ale aj obsadením hercov. Ralph Fiennes alebo Ben Kingsley podali majstrovský výkon a spoločne vytvorili nesmrtelné dielo ktoré nadchne a otrasie srdcia všetkých ktorí mali možnosť tento film vidieť.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Výborný scenár, celý príbeh na ktorom sa zakladá príbeh je vynikajúci ale réžia, herci, kamera stojí zaprd. Každí diel filmu je poskákaný, herci sú nepresvedčivý ich mimika je na bode mrazu a tie dialógy sú zastarané kontexty používané vo väčšine akčných filmoch z prostredia kriminalistiky. Ako prišlo tak odišlo.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Čítal som všetky 3 knihy: Prvá - nuda, Druhá - zo začiatku nuda a neskôr to už nabralo konečne nejeké grády, Tretia - už konečne sa to podobalo na dobrú knihu. No a to isté hodnotenie (čo sa týka príbehu) patrí aj k filmom. Kamera, efekty všetko bolo natočené skvele, takisto herci boli presvedčivý a ich úlohy stvárnili dokonale.
Gladiátor (2000)
Dobrí historiký film, plný lásky, utrpenia, odhodlania ale ja plný chýb pri nakrúcaní. Scenár je dobre spracovaný a Russell Crowe zahral svoju úlohu vo filme veľmi presvedčivo.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Za päť neni o čom, táto rozprávka je nesmrtelná a aj o 100 rokov pretrvá a klasická disneyovka sa nezaprie nikdy. Radšej keby dávali snehulienku alebo káčerovo, nie tie kidy ako Hana fontana a podobné bludy.
Princezna Mononoke (1997)
Nemám rád japonské filmy, sú plné ich náboženstva a jing-jangu a podobných nekresťanských nezmyslov, ale ako animovaná rozprávka pre malé decko je dobrá, scenár a počítačové animácie sú dobré.
Medvěd (1988)
Medveď je nádherný film o láske medvedice k jej malému. Film som videl asi ako 13 ročný a (nesúďte ma :) ) som sa rozreval jak malý harant :).
Statečné srdce (1995)
Tento film je nakrútený podľa vojny za nezávislosť škótska, Mel Gibson okrem hrania hlavnej úlohy aj režíroval, mohol tento príbeh natočiť viac podľa skutočných udalostí, možno by som dal o hviezdu naviac. Mimochodom v tomto filme nachádzam stále iný ľudský rozmer a na každý krát si ho vychutnávam tak, ako by som ho už nemal vidieť :-)