Recenze (426)
Bezva vejška (2006)
Huhuhahha, v takové vejšce se chci vyučit!
Big Time Rush (2009) (seriál)
Dvě hězdy za jakž takž některou dobrou píseň a že se tam úplně normálně mluví sprostě
Billy's Balloon (1998)
Balóni zabijáci..proč ne :)
Bitvy o zavazadla (2012) (seriál)
Podobného rázu jako hledači pokladů na aukcích a války skladů. Anyway, tohle mi příjde o něco lepší, že se soutěží o jednotlivá zavazadla, která mohou skrývat oblečení nebo poklady
Blázinec na koleji (2003)
Začátek takovej, jako by začal uprostřed a dá se do toho hezky zamotat, ale zvláštní, že tvůrci se do složitého příběhu náhod, kde nikdo nic neví, nezamotali. Nebo ano?
Blázinec na koleji 2 (2006)
Tady byla dobrá akorát paní kapitánová, polovina hry, opilá Jerry a ta lesba co neumí udržet diamant v kleštičkách
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Tak trochu mi to přišel jako zbytečný a nezajímavý film a nebýt Emmy, ani bych se na něj nekoukl. Ale co, pár vtipnýho momentů se tam našlo (třeba s masážným křeslem)
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Samozřejmě jsem si to pustil jen kvůli Emmě, ale čekal jsem od toho něco víc. Bylo to...divný, ne moc zajímavý, průměrný.
Bojíte se tmy? - Série 6 (1999) (série)
Ano bojím se tmy
Braindead - Živí mrtví (1992)
Žádný "horror" mě takhle ještě nerozesmál :-)) A ještě když jsem se na to díval přes skype s kamarádkou