Recenze (80)
Na cestě (2012)
Herci dobří, o tom žádná. A ostatní? Kde je stopování? Kde je cestování? Kde jsou úvahy? Kde je "beat"? Během pěti minut z jednoho pobřeží na druhé. Na vykreslení nějaké pořádné atmosféry ani nebyl prostor. Pokud někoho nebavila kniha, chápu, ale pokud někdo nečetl knihu a hned se dostane k tomuto filmu, tak z toho pochopí akorát to, že beatníci akorát chlastali, kradli a píchali. Musel jsem se u toho opít, abych to vydržel. Chápu, proč to nikdo nezfilmoval dřív. Prostě to nejde. Nikdy víc.
Na pokraji slávy (2000)
Scéna s deskou Simona a Garfunkela neměla chybu! Jinak film slouží jako báječný náhled do rocknrollové kultůry a života/psychologie lidí, kteří se v ní pohybovali.
Společně (2000)
Snímek o pomíjivosti lidských hodnot a přesvědčení. O samotě. O tom, že komunismus je nerealizovatelný. O kalbách a sexu. O pozérství. O dobrosrdečnosti. Sakra, je to o tolika věcech, že nemám náladu to ani vypisovat. Výborný film! (Scény z fotbalu jsou inspirující)
Temný rytíř povstal (2012)
To že to není lepší než dvojka, neznamená, že to je špatný film. Já jsem se bavil a občasná ztráta pozornosti byla způsobena jen tím, že jsem to viděl někdy po půlnoci. Jistě, pár momentů tam bylo nedomyšlených, ale s tím se u podobných dílek snad počítá dopředu.
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
Ty nejseš brífingový typ.
Strážci - Watchmen (2009)
Noo. Tak to je síla. Stopáž mi vubec nevadila, protože jsem neměl ani čas se nudit. Když tam zrovna z někoho nevymlacovali duši, tak jsem si mohl nádherně popřemýšlet na nějaké to existenční téma nebo z čeho má vyrobenou masku Rorschach. Jediné co mě trošku vadilo, bylo spojení obrazu s hudbou (nejvýznamněji u Hendrixe). Ale naštěstí mi to vadilo jen trošilinku.
Albín jménem Noi (2003)
A já už si začínal myslet, že asociální děti mají jen v Anglii!
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelní záznam)
Nejlepší Čepelkova role!
Green Lantern (2011)
Nemám nic proti filmům u kterých hned od začátku vím jak dopadnou, pokud ovšem ta část mezi stojí za to. Tady do mě rvali stupidní dialogy obalené v zeleném světle, žádná postava nedostala pořádně prostor (ani hlavní hrdina), ale hlavně že jsou všichni nebojácní! Vizuální stránka se mi líbila a takový prstýnek se s tím Arabeliním nedá srovnat :)
Malá Miss Sunshine (2006)
Děda celý film držel tak dlouho, co mu herák dovolil. Jinak to byla tedy pěkná plejáda. Fakt nemám rád tyhle cesty, na kterých se všichni změní a objeví smysl života během pár dnů. Snad pár myšlenek za to stálo, i když forma se mi moc nelíbila. Finální uvědomění si, že vlastně celá ta Miss Sunshine je trapárna a a postupné zjištování, že vlastně celá rodinka je mnohem víc normálnější než všichni ostatní účastníci filmu taky patřila ke světlejším momentům filmu.