Recenze (22)
Odstřelovač (2007)
Myslím, že vytknout se tomu dá ledasco o předvídatelnosti nemluvě, ale přesto jsem se u této žánrovky celkem dobře bavil... Pokud tedy očekáváte průměrný akční film, asi vás to nezklame: *** +*(za humor =)
Elvis nebo Samuraj? (1998)
Pomáda? Mad Max? El Topo? A kdo ví co ještě v jednom? Proč ne? Hodně SJETÁ ulítlost s výborným soundtrackem =) Dobrý komentář: HateBreeder
Amazonky na Měsíci (1987)
Neuvěřitelná slátanina ,-)
Velký šprým (1999)
Nevím, zda to má být výsměch kadeřníkům, nebo GAYům???
Události (1993) (pořad)
V poslední době šla úroveň pořadů na ČT poněkud dolů a nejvíce je to bohužel znát na zpravodajství, zejména po obsahové stránce a kultivovanosti projevu.
Afghánistán: Past (1986) (TV film)
Po téhle kávě se mi rozhodně spát dobře nebude...
Nedej se! (1992) (pořad)
Sice to má nějaké ty mouchy, ale je to jeden z mála pořadů, který se dané problematice věnuje...
Demiurgos (2009)
Úsměvná filozofická hříčka, která se netváří až tak závažně, jak ve skutečnosti je =)
Monology Adolfa Hitlera aneb Mouchy zůstávají (2007)
Loutkový psychologický MEGAFILM, poskytující náhled do chorého mozku lidského monstra... Ostrá kombinace svébytného humoru s demagogickou zrůdností, která Vás rozesměje, aby Vás vzápětí zmrazila hrůzou...
Hory mají oči (2006)
Nikdy jsem nepřišel na chuť tomuto žánru. Pro mne jen další vyvražďovačka, libující si v nechutnostech…