Recenze (27)
Zmizení (2013)
Možná jsem čekal až moc, ale rozhodně se jedná o jeden z nejlepších trillerů poslední doby. Atmosférou se to sice nevyrovná kultovnímu Sedm, nebo Mlčení Jehňátek, ale příběh a zápletka rozhodně nezaostává.
Gravitace (2013)
Intenzivní.
Ladič pian (2010)
Tenhle film má všechno, co má krátkometrážní film obsahovat.. Formálně dokonalý, každej záběr má smysl..
Warrior (2011)
Celý je to jedno velký klišé..., ale USA je jedno velký klišé a tohle bylo navíc uvěřitelný klišé podtrhnutý super výkonama. Takovej bromance film pro chlapy.;)
Návrat do budoucnosti (1985)
Tenhle film bezmezně miluju už od malička a je super, že i po téměř 30ti letech pořád funguje.. Možná druhý díl je pro mě ještě víc dotažený..)
Bok po boku (2012)
SPOILER: Poslední věta to shrnula dokonale.:)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Intenzivní, popkulturní a dojemné..
Jmenuji se Sam (2001)
Pennovi jsem to prostě nevěřil.
Archa neviňátek (1993)
Tři za Kevina Sorba.))
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Konečně trochu změna od zajetýho Bigbangu, nebo HIMYM už kvůli seriálovosti.. Tohle je právě tak trochu mix Big Bang Theory, nebo IT Crowd ve školnim prostředí. S postavama se díky charakterům mnohem víc zžijete.. A ty popkulturní odkazy, Changa a Abeda asi žeru nejvíc..))