Recenze (796)
Večírek (2021)
Nechápu zdejší hodnocení, ale jsem za něj rád. Díky němu jsem očekával nejhorší a dostal skvělou zábavu. Kasting na 1*. Herci, které jsem pohromadě ještě neviděl a fungují dokonale. Hlášky neskutečné. Místy jsem dostával záchvaty smíchu. Nejvíce jsem se smál Rodenovi. Prakticky nemusel ani hrát. Stačilo, že se objevil a zatvářil se. Langoš a Taclík, to už je více méně záruka zábavy. Boudová se svou naivní blbkou byla dost dokonalá. Dyková mě fakt docela dost příjemně překvapila. Lépe zahranou opilou ženu jsem fakt ještě neviděl. Za mě, díky zdejšímu hodnocení, příjemné překvapení.
V nemilosti (2021)
Temný, neveselý film.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Přes nižší hodnocení se mi tenhle díl líbil asi nejvíce.
Willyho kouzelný svět (2021)
Tak to byla řádná slátanina. Atmosféra 0, Herecké výkony tak 30% včetně Copoly, děj 0, hudba 10%. Slabé i na parodii.
Zásek (2021)
Souhlasím výjimečně s verbal.
Zmetci (2021)
Další film, u kterého nechápu nízké hodnocení. Vše už tu sice bylo, ale to u spousty jiných, více hodnocených filmu. Příjemně strávený čas se sympatickými postavami a lehkým dějem.
Antebellum (2020)
3. část řekne vše. Za mě moc zajímavý film. Dobrá režie i scénář. Myslím, že i zdejší hodnocení ukazuje, že rasizmus ve společnosti prostě je. Film si tak nízké hodnocení nezaslouží. Osobně nesnáším rasizmus jak proti černým ze strany bílých, tak ani černý rasizmus proti bílým nebo třeba růžových proti modrým.
Bábovky (2020)
Celkem dobré filmové drama, akorát nechápu tu stupidní hudbu pod celým filmem... Co to je za pitomou módu...
Boys 1970 (2020)
Vilém Heckel moje srdeční záležitost... Mám od něj po otci asi 3 knihy. Nemůžu jinak než 5*
Čekání na Aňu (2020)
Za mě to nevyužitý potenciál. Podobný film námětem o židovských dětech za okupace převáděných z Francie do Švýcarska, a zároveň životopisný film o největším mimovi světa Marcel Marceau s názvem Resistence, je mnohem zábavnější a lépe natočený, i když rozpočtem zrovna taky nepřetékal.