Recenze (796)
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Tohle hodnocení nechápu.
Polda - Mistrovské dílo (2024) (epizoda)
U tohoto dílu jsme se docela zasmáli.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Dal bych 10* z 5...
Smysl pro tumor - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Zatím dobré, nečekané. Uvidíme jak dál.
Buď chlap! (2023)
Asi stárnu... Scéna s medvědem mě dojala 🙂 Spoustu nelogických věci, ale nějak mi to sedlo... Hvězda navíc za nádhernou přírodu...
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Výborný film, ale těžký... Drama, nic moc akce (až na konci), ale pěkná retrospektiva a zajímavé rozuzlení nelogického chování hlavního hrdiny... Podle zdejších komentářů silně nepochopený film. Není to nic akčního, je to drama, a na to evidentně každý, kdo komentuje, mentálně nedorostl.
Dívka a moře (2023)
Asi by si to zasloužili větší prostor, ale příběh sám o sobě je tak silný, že nemůžu jinak než 5*.
Gran Turismo (2023)
Film z automobilového sportu plný klišé, ale funguje.
Infiesto (2023)
Docela ponurá atmosféra. A docela fajn krimoška.
Invalida (2023)
Slovenský Tarantino. 🙂 Překvapení... Příjemné.