Recenze (796)
Sex O'Clock - Epizoda 8 (2023) (epizoda)
Milé, vtipné, ze života. Uměl bych si představit další pokračování.
Dovolená za trest (2014)
Taková blbina, kterou ale můžu vidět pořád.
Muž jménem Otto (2022)
Moc smutné, vtipné, pravdivé, krásné, zábavné...
Půlnoční muž (1974)
Drsná škola. Dnes už působí spíš jako balzám na nervy, ale možná proto je to skvělý film.
Poslední cesta (2022)
Za mě skvělé drama. Skvěle zahráno oběma hlavními hrdinkami. Jen pedofilové nebo nevyzrálí puboši tomu můžou dát míň než 4*.
Všechny velké a malé bytosti (2020) (seriál)
James Herriot je jeden z mých nejoblíbenějších autorů. Série není tak skvělá jako jeho knihy, ale stejně je to takové pohlazení na duši, kterého, zvláště v dnešní konfliktní vyhraněné době, není nikdy dost.
Šílená noc (2022)
Masakr Vánoc... Asi se to stane mým oblíbeným vánočním filmem. Super soundtrack. A bacha, abyste se neocitli na seznamu zlobivých...
Vlákna (1984) (TV film)
A živí záviděli mrtvým...
Dívka a moře (2023)
Asi by si to zasloužili větší prostor, ale příběh sám o sobě je tak silný, že nemůžu jinak než 5*.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Oddech u pěkných písniček.