Recenze (364)
Rodinka Bélierových (2014)
Příjemný film. Osvěžil na KVIFF svým humorem.
Zkouška umění (2022)
Skvěle natočený, vizuálně i obsahově promyšlený dokument. Veliká poklona filmařům i aktérům, že se pustili do tak intimní věci, která je navíc formálně skvěle zpřístupněná divákovi. Úža kamera, střih i režie!
Erupce lásky (2022)
Pěkný dokument o životní vášni a vulkánech vůbec.
Musíte se přijet podívat (2022)
Nemusíte… třetí * kvůli zachycení autenticity a aktuality španělského myšlení…
Nadějné léto (2022)
Atmošku má, snaží se i něco říct. Ale mnohem víc schovává, naznačuje, nedoříkává a přitom se tváří, že je to jasné… trochu film enigma, ale ne v úplně nejlepším slova smyslu. Třetí * - kvůlivá náhledu do exotiky - jiného myšlení…
Superhrdinové (2021)
Prolívání jednotlivých časových rovin, postupné skládání příběhu, aniž by se příliš brzy prozradila pointa je velice chytré… technicky, řemeslně naprosto “normální” film. Překvapivé osvěžení v rámci KVIFF.
Všechno, všude, najednou (2022)
Sranda film. První hodinka nemá chybu. Dalších 80 min je, bohužel, trochu navíc. Ale 4. hvězdičku má ode mne za udržení rámce.
Vzdáleni (2022)
Zajímavá sociologická sonda do jiné společnosti. Až na ty zvláštně stylizované násilné scény…
Okresní nemocnice (2022)
Před představením v úvodu bylo řečeno, že programové oddělení bylo nadšeno tím, že lidi v tomto “dokumentu” nejsou jen čísla, ale lidi. Bohužel jsem měla úplně opačný dojem. A nějak jsem se nepotkala ani s formou, ve které jsem neobjevila “dokument”.
Ramona (2022)
Paní režisérka a autorka scénáře se nechala prý inspirovat komediemi Billy Wildera… no, barevně ano. Ale nějak to zapomněla naplnit obsahem, a hlavně vystavět “živé” lidi, které chcete sledovat a chcete jim nějak fandit. Jediná postava, která to splňuje, je přítel protagonistky - vedlejší postava, o kterou fakt moc nejde… Pokus o formu tedy vyhrává nad obsahem.