Recenze (364)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Není to vizuálně novátorské, ba ani příběhově, ale je to milé. Ta čtvrtá hvězdička je samo za Paula... Určitě nebyl využitý celý potenciál filmu, ale během pokuku mi to nevadilo.
Protektor (2009)
Za hudbu a vizuální zpracování 4*...
Hazard srdcí (1987) (TV film)
Prostě čistá ro-man-ti-ka, a počátek mé záliby v Heleně Bonham Carter.
Doña Bárbara (1998)
Adaptace Gallegovy venezuelské klasiky natočené v argentické produkci s nejméně jedním kubánským hercem. Prostě latinskoamerický film :-) Mohl by být koukatelnější, ale za Jorge Perugorríu aspoň +2 hvězdičky...
Jahody a čokoláda (1993)
Jedna z odpovědí na otázku... Proč se učíš španělsky?
Žena ve vodě (2006)
Příliš nechápu kritické reakce na tento film. Stačí ho vidět optikou "pohádky" a tak ho brát, myslím, že za tím vůbec nic jiného nebylo - byť si režisér dal roli možného "mesiáše"... pořád je to absurdní pohádka, která nemá daleko k poetice Terryho Gilliama.
Neuvěřitelná láska (2009)
nic víc, nic míň - prostě smích od začátku do konce... film, který šlape aneb, vše, co si od bollywoodského filmu přejete :-)) hudba, barva, krásní lidé a vtip
Wake Up Sid (2009)
Ne, že by to bylo tak špatné, spíš tomu chybí víc chytlavých písniček, a jak tu už Niktorius psal trochu rychlejší tempo. Zase oceňuji, že téma není pro bollywoodský úplně typické (aspoň myslím). Hledání nezávislosti, dospělosti, vlastní cesty v životě... takové celé až skoro evropské.
Neviděli jste Bobíka? (1944)
Že by inspirace k reklamnímu "Bóbikovi"...? Úžasně "debilní" Rudolf Hrušínský.
Bobule (2008)
Snad je to obšlehlý Dobrý ročník, ale autoři "neopisovali" bezmyšlenkovitě, což je právě patrné na hezky vypracovaných jednotlivých postavách a nárazu Pražáků s Jihomoraváky. Začátek filmu jako lehká reminiscence na případ Lukáše Kohouta a jeho falešné identity... No, prostě krásné propojení se současností, který se snaží najít něco naděje.