Recenze (5)
Nekromancie (2009)
Momentálně jsem se dokoukal na tento snímek a musím zde napsat hned své první pocity, než se mi to rozleží v hlavě a budu to hodnotit ještě větším procentem. :-) Totálně depresivní, zvrácená, horlivá atmosféra druhé strany pekla, ze které jsem naprosto nadšen. Zápletka filmu z více stran která Vás nenechá v klidu a stále si budete předělávat děj jak to vlastně začalo a jak to vlastně skončilo. HOROR ****
Insidious (2010)
Kult mezi hororovou atmosférou. Jedna z nejstrašidelnějších.
Karanténa (2008)
Šílená jízda plná nečekanosti a napětí díky autentičnosti z pohledu kamery. samozřejmě že nic originálního zde není klasický zombi film :-) ale poslední scéna filmu mi podtrhla nohy a vybyla dech. tento film vás buď nudí a nebo baví, nic mezi tím není.
Ďábel (2010)
Snímek který by ode mě dostal rovných 5 * , jen kdyby nebylo tak nepřesvědčivých herců, především těch mimo výtah. Ovšem zajímavý nápad ve mě vyvolal pocit nadšení že se zase neztratím v ději, jelikož se většina odehrává v klaustrofobickém výtahu. Měl jsem husí kůži při některých scénách a to se u mě často nestává. Mé pocity po shlédnutí tohoto filmu bylo nadšení ale i pocit že s tak dobrým scénářem to mohlo být ještě o dost lepší.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Už jen neskutečný výkon Jima Parsonsa jako fyzika, by měl dostat Oscara. celkový děj a příběh který se zde odehrává nijak nezaujme jelikož tam ani nijak není, snad jen partnerským vztahem mezi dvěma sousedy. Ovšem na druhou stranu nic více není potřeba inteligentní a až fatalickí humor vše nahrazuje svou bláznivostí.